Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر گرامی اسلام، موجی از خشم در کشورهای عربی به دنبال داشته است و در این میان مفتی سلطان نشین عمان از جمله علمایی بود که به آن واکنش نشان داد.

احمد الخلیلی مفتی عمان در بیانیه ای اظهارات توهین آمیز سخنگوی حزب حاکم هند علیه پیامبر اکرم(ص)را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارشف الخلیلی در انتقاد از این سخنان بیانیه ای در حساب توییتری خود منتشر و سخنان توهین آمیز سخنگوی حزب حاکم هند را اهانت به همه مسلمانان دانست.

وی در این بیانیه نوشت: جسارت وقیحانه سخنگوی حزب افراط گرای حاکم هند علیه رسول اسلام صلی الله علیه وسلم و همسر مطهرشان عایشه رضی الله عنها، جنگ علیه همه مسلمانان جهان است.

وی افزود: مسلمانان باید این تعدی آشکار به امت اسلام و پیامبرش(ص) را متوقف کنند. با یکی شدن امت اسلامی برای دفاع از پیامبرش و محرمات دینشان، خداون برایشان پیروزی را می نویسد و درهای خیر را به رویشان می گشاید.

گفتی است که ناوین کومار جیندال سخنگوی حزب حاکم هند پیشتر با انتشار توییت هایی به پیامبر اکرم(ص) و همسرشان عایشه اهانت کرده بود.

کد خبر 5506974

منبع: مهر

کلیدواژه: عمان پیامبر اکرم ص ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین فلسطین ترکیه جو بایدن ایران عربستان سعودی سوریه جنگ اوکراین اتحادیه اروپا عراق خورشید بی غروب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۶۴ قانون اساسی هر ۱۰ سال باید ۲۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه شود، گفت: از سال ۷۸ تا به حال به تعداد نمایندگان اضافه نشده است. در حال حاضر جمعیت کشور به ۸۶ میلیون نفر رسیده، اما هنوز این حق قانونی یعنی افزایش تعداد نمایندگان رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه این قبیل طرح‌ها به هر دلیلی در دوره‌های قبل رد می‌شد، ادامه داد: متاسفانه یک بی‌عدالتی با افزایش جمعیت در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده که باید حتماً با افزایش تعداد نمایندگان برطرف شود.

صباغیان تاکید کرد: در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که سه نماینده دارند این در حالیست که در یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان ۴۵ هزار نفر جمعیت و یک نماینده دارد. کجای آن عدالت است؟

وی این مساله را سبب حاکم شدن بی عدالتی محض در توزیع نمایندگان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: همه می‌دانیم نمایندگان نقش بالایی در پیگیری رشد و توسعه و توزیع عدالت دارند. در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با ۶ شهرستان و ۶۵۰ هزار نفر جمعیت و یک نماینده داریم که عدالت نیست. 

این نماینده مردم بسیاری از بی‌عدالتی‌ها را ناشی از عدم توزیع عادلانه نمایندگان خواند و تصریح کرد: در مبحث توزیع نمایندگان سه شاخص جمعیت، محرومیت و وسعت مدنظر قرار دارد. هر فردی هم در رابطه با این مسئله اعتراض داشته با این شاخص‌ها مستدل و دقیق به آنها پاسخ داده شده است.

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا