Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره فضاسازی‌های وارونه دشمن در موضوع توقیف نفتکش‌های یونانی اظهار کرد: دزدی کار مخفی است و دزد هیچ‌وقت کاری را که انجام داده اعلام نمی‌کند و خبر نمی‌دهد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران با دزدی و شرارت، با اقتدار مقابله می‌کند و اگر برای مقابله با دزدی و شرارت اقدام می‌کرد آن اقدام را شفاف اعلام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: وارونه‌نمایی، سیاست کهنه غربی‌هاست و با تسلطی که بر رسانه‌های فراگیر دارند کار آنها وارونه نمایی، کوچک‌نمایی، بزرگنمایی و انکار است و از همه شگردهای جنگ روانی استفاده می‌کنند اما اینها موجب نمی‌شود که جمهوری اسلامی ایران جا بزند و کوتاه بیاید.

وی عنوان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران شفاف است. ما کشور مقتدری هستیم و با شرارت و دزدی و تحریم مقابله می‌کنیم و این را اثبات هم کرده‌ایم که وقتی کاری را انجام می‌دهیم شفاف هم اعلام می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث توقیف نفتکش‌های اخیر هم خارج از این چارچوب و ضوابط نیست. معتقدم مردم دنیا گوششان به اینگونه وارونه نمایی‌های غربی‌ها عادت کرده است.

عباس‌زاده مشکینی ادامه داد: اینگونه وارونه‌نمایی‌ها در رفتار جمهوری اسلامی ایران تاثیری ندارد و موجب نمی‌شود که ما جا بزنیم از حق قانونی خودمان کوتاه بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: کسی که شرارت کرده و منافع ما را تهدید می‌کند، ما هم منافعش را تهدید می‌کنیم و این امری بدیهی و حق قانونی جمهوری اسلامی است و براساس محتوای کنوانسیون‌های بین‌المللی ما می‌توانیم مقابله به مثل کنیم. آنها آغازگر این مسائل هستند و اگر آنها نمی‌خواهند منافع‌شان تهدید شود، نباید منافع ما را تهدید کنند از قدیم گفته‌اند «زدی ضربتی ضربتی نوش کن»

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تاکید رهبری بر مجازات عاملان خرابکاری ریزش ساختمان متروپل آبادان گفت: دشمن می‌خواهد اینگونه خرابکاری‌ها بیشتر باشد و نقشه‌ها و اهداف آنها بسیار بزرگتر از اینگونه خرابکاری‌ها است.

برخورد پشیمان‌کننده از عوامل بازدارنده اینگونه خرابکاری‌ها است

عباس‌زاده مشکینی افزود: خوشبختانه نیروهای امنیتی و انتظامی، سپاه، نیروهای اطلاعاتی شبانه‌روز تلاش می‌کنند و این تهدیدات را به حداقل می‌رسانند اما باید با ریشه‌ها و عوامل این حداقل‌ها هم مقابله شود و اینگونه نیز می‌شود. یکی از عوامل بازدارنده اینگونه خرابکاری‌ها برخورد با ریشه‌ها و عوامل اصلی و برخورد پشیمان کننده و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید در برخورد با اینگونه عوامل، اقدامات خود را تشدید کند و مجازات‌های بازدارنده‌ای را در مورد این افراد در پیش بگیرد تا در آینده شاهد کاهش اینگونه خرابکاری‌ها باشیم.

به گزارش ایرنا، رهبر انقلاب 14 خرداد با اشاره به جلوه‌هایی از فعالیت‌های ارزشمند مسئولان در روزهای اخیر، گفتند: چند شبانه‌روز حضور مستقیم یک وزیر در آبادان و ملاقات رئیس‌جمهور و معاون او با آسیب‌دیدگان حادثه و آرامش دادن به آنها، نمونه‌هایی با ارزش و درخور قدرشناسی است؛ البته باید عاملان خرابکاری‌ها در قضیه آبادان و در قضایای دیگر نیز مجازات شوند.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران مشکین‌شهر مقام معظم رهبری ساختمان متروپل آبادان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه آبادان پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران مشکین شهر مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران مشکین شهر مقام معظم رهبری ساختمان متروپل آبادان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه آبادان جمهوری اسلامی ایران عباس زاده مشکینی وارونه نمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه های صدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد: مجموعه‌های شنیداری ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت روزانه ساعت ۱۵ تا ۱۶ بصورت چرخشی و در یک بسته پیوسته از رادیو آبادان پخش می‌شود.
همچنین مناظره نامزد‌ها روزانه در بازه زمانی تبلیغات در ۲ نوبت در ساعات ۲۲ تا ۲۳ و ۲ تا ۳ بامداد از صدای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده و در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول زمان پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس در آبادان

دیگر خبرها

  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی