Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@11:36:33 GMT

فروش زانوی فولادی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۱۲۶

فروش زانوی فولادی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اما برخی اوقات به این دلیل که خریدار اطلاعات دقیقی از مشخصات این دست از اتصالات ندارد، خرید خود را اشتباه انجام می‌دهد و در نتیجه یا پروژه قابل انجام نیست و یا کیفیت مطلوب را پس از انجام آن ندارد. به همین جهت منطقی به نظر می‌رسد که خریدار قبل از خرید، اطلاعات دقیقی از جنس و نوع زانویی که می‌خواهد بخرد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ما در این مطلب به شما اطلاعاتی که برای تهیه این اتصالات نیاز دارید را ارائه می‌دهیم. ابتدا باید بدانید که زانویی به کدام یک از انواع اتصالات گفته می‌شود.

زانویی چیست؟

اتصالات زانویی دسته‌ای از اتصالات هستند که با استفاده از آنها می‌توانیم در مسیر جریان سیال و لوله‌ها تغییر ایجاد کنیم. این قابلیت این امکان را به طراحان می‌دهد که بتوانند لوله‌ها را در جایگاه مورد نیاز خود قرار دهند و مسیر حرکت سیال را کنترل کنند. اما این اتصالات از نظر جنس، سایز و سایر مشخصات با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال در بخش زانو های فلزی هم می‌توان فروش زانو فولادی داشت و هم زانو گالوانیزه. البته باید در نظر داشته باشید که جنس هایpvc و upvc هم در بسیاری از موارد کاربرد دارند.

زانویی‌ها در درجه بندی‌های متنوعی عرضه می‌شوند که از مهمترین آنها می‌توان به ۴۵ درجه، ۹۰ درجه و ۱۸۰ درجه اشاره کرد. درجات دیگری هم با توجه به نیاز مانند ۶۰ درجه و ۱۲۰ درجه وجود دارند که در برخی از سیستم‌های سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته زانو ۹۰ درجه بیشترین کاربرد را در میان سایر زانو ها دارد.

انواع زانو بر اساس ویژگی‌های مختلف شعاع زانویی

شعاع زانویی، میانگین شعاع خمیدگی است. این ویژگی یکی از مهمترین موارد در فروش زانو فولادی می‌باشد. اگر شعاع برابر قطر لوله باشد، به آن زانویی شعاع کوتاه یا زانویی SR گفته می‌شود، که به طور معمول برای خطوط لوله کم فشار و کم سرعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به عبارتی دیگر این ویژگی را توضیح دهیم کی توانیم بگوییم بر اساس فاصله‌ای که سیال تغییر جهت می‌دهد، زانویی‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند و این فاصله از خط مرکزی را می‌توان از یک طرف به سمت دیگر محاسبه کرد که به عنوان فاصله مرکز به وجه شناخته می‌شود و برابر است با زاویه خم شدن زانویی است.

زانوی شعاع کوتاه

چنان چه شعاع زانویی جوش برابر با قطر لوله باشد یعنی فاصله مرکز تا وجه برابر با قطر زانو باشد، زانویی شعاع کوتاه یا همان زانویی SR است و معمولاً در پایپینگ فشار کم و یا سیال با سرعت کم و مکان‌هایی که محدودیت فضایی دارد استفاده می‌شود.

زانوی شعاع بلند

اگر شعاع زانو جوشی بزرگ‌تر از قطر زانو باشد یعنی فاصله مرکزی تا وجه ۱٫۵ برابر قطر زانویی است، زانویی با شعاع بلند یاهمان زانویی LR elbow که در خطوط لوله فشار بالا و سرعت سیال استفاده می‌شود و افت فشار کمتری نسبت به زانویی ۴۵ درجه در سیستم ایجاد می‌کند.

باید توجه داشته باشید که انواع شعاع بلند و شعاع کوتاه زانو در سایزهای ۴۵ و ۹۰ درجه در بازار موجود می‌باشند.

انواع روش‌های تولید زانو فولادی

تولید زانو فولادی به دو روش صورت می‌پذیرد که به آنها نورد سرد و نورد گرم می‌باشد.

نورد گرم:

بعد از برش لوله‌ها در سایز مناسب این لوله‌ها از داخل قالب عصایی ضکل گرم به وسیله مندرل عبور داده می‌شوند. این روش کیفیت بهتری نسبت به روش نورد سرد دارد.

نورد سرد:

در این روش لوله‌های برش خورده برای فرم دهی به وسیله سنبه و پرس هیدرولیک وارد قالب‌های ویژه ای می‌شوند. در تولید اتصالات به این روش سرعت عملیات خیلی زودتر از روش قبلی می‌باشد اما کیفیت مناسب را ندارد و امکان ترک خوردن زانویی بعد از استفاده می‌باشد.

فروش زانو فولادی در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری فروشگاه‌هایی که فروش فروش زانو فولادی را انجام می‌دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع زانو من جکله زانو استیل زانو پلی اتیلن و سایر انواع زانو و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی (پروژه‌های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تأمین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات (اتصالات استیل، فولادی، پلی اتیلن) فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می‌توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمائید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک ۶۸

تلفن: ۳۳۹۰۰۸۳۲

۳۳۹۰۰۷۶۵

۳۳۹۱۳۹۰۷

۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه: ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳( رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

* این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5507007

منبع: مهر

کلیدواژه: فولاد بازار تهران ورق فولادی سالروز ارتحال امام خمینی بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت امام خمینی ره قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه مراسم ارتحال امام خمینی ره آمار کرونا تبریز اجتماع سلام فرمانده ویروس کرونا لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت تیک‌تاک و بایت دنس برای جلوگیری از فروش اجباری در آمریکا

تیک‌تاک و بایت دنس در دادگاه فدرال، علیه قانونی که به دنبال واگذاری اجباری یا ممنوعیت این پلتفرم در آمریکا است، شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، تیک‌تاک و بایت دنس که شرکت مادر چینی این اپلیکیشن ویدئویی است، شکایتی را در دادگاه استیناف آمریکا برای منطقه کلمبیا تنظیم و استدلال کردند که قانون فروش اجباری یا ممنوعیت تیک‌تاک، به دلایل متعددی، متمم اول قانون اساسی آمریکا را نقض می‌کند. این قانون که در ۲۴ آوریل توسط توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، امضا شد، به بایت دنس تا ۱۹ ژانویه فرصت می‌دهد تا تیک‌تاک را بفروشد یا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

این شرکت‌ها در این شکایت اعلام کردند: برای اولین بار در تاریخ، کنگره قانونی را وضع کرده است که هدف آن، اعمال ممنوعیت سراسری علیه یک پلتفرم است.

در این شکایت آمده است: جدایی تیک‌تاک نه از نظر تجاری و نه از نظر فنی، ممکن نیست. قانون ضد تیک‌تاک، این پلتفرم را تا ۱۹ ژانویه سال ۲۰۲۵ تعطیل کرده و ۱۷۰ میلیون آمریکایی را که از این پلتفرم برای برقراری ارتباط به شیوه‌هایی استفاده می‌کنند که در جای دیگر قابل تکرار نیستند، ساکت می‌کند.

کاخ سفید اعلام کرده که می‌خواهد به مالکیت چین بر تیک‌تاک به دلایل امنیت ملی پایان دهد و به دنبال ممنوعیت آن نیست.

کاخ سفید و وزارت دادگستری آمریکا از اظهار نظر درباره این شکایت، خودداری کردند.

این شکایت جدیدترین اقدام تیک‌تاک برای جلوگیری از تلاش‌ها برای تعطیلی در آمریکاست، در حالی که شرکت‌هایی مانند اسنپ و متا به دنبال بهره برداری از ابهامات سیاسی پیرامون تیک‌تاک هستند تا دلارهای تبلیغاتی را از رقیب خود بگیرند.

به دلیل نگرانی قانونگذاران آمریکایی از اینکه چین ممکن است به داده‌های آمریکایی‌ها دسترسی داشته باشد یا با استفاده از این اپلیکیشن، از آنها جاسوسی کند، لایحه ضد تیک‌تاک تنها چند هفته پس از معرفی در کنگره، به تصویب رسید.

تیک‌تاک اعلام کرده که داده‌های کاربران آمریکا را به اشتراک نگذاشته و هرگز به اشتراک نخواهد گذاشت و قانون‌گذاران آمریکایی را در این شکایت به ایجاد نگرانی‌های فرضی، متهم کرده است.

راجا کریشنامورتی، نماینده ارشد دموکرات در کمیته امور چین مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: این قانون تنها راه برای مقابله با تهدید امنیت ملی ناشی از مالکیت بایت دنس بر اپلیکیشن‌هایی مانند تیک‌تاک است. وی اظهار کرد: به جای ادامه تاکتیک‌های فریبنده، زمان آن فرا رسیده است که بایت دنس، فرآیند واگذاری را آغاز کند.

این قانون، عرضه تیک‌تاک برای دانلود را برای فروشگاه‌های اپلیکیشن شامل فروشگاه‌های اپل و گوگل ممنوع می‌کند و خدمات میزبانی اینترنتی را از پشتیبانی تیک‌تاک منع می‌کند، مگر اینکه بایت دنس، تیک‌تاک را تا ۱۹ ژانویه واگذار کند.

در شکایت تیک‌تاک و بایت دنس آمده است: دولت چین به وضوح اعلام کرده است که اجازه واگذاری الگوریتم توصیه که کلید موفقیت تیک‌تاک در آمریکا است را نمی‌دهد. این شرکت‌ها از دادگاه خواستند تا مریک گارلند، دادستان کل آمریکا را از اجرای قانون منع کند.

طبق این شکایت، ۵۸ درصد از بایت دنس، متعلق به سرمایه‌گذاران موسسه‌ای جهانی از جمله بلک راک، جنرال آتلانتیک و شرکت SIG است و ۲۱ درصد متعلق به موسس چینی و ۲۱ درصد متعلق به کارمندان از جمله حدود هفت هزار آمریکایی است.

امضای بایدن، ضرب الاجل ۱۹ ژانویه را برای فروش تعیین کرده است که یک روز قبل از پایان دوره ریاست جمهوری او است اما اگر تشخیص دهد که بایت دنس در مذاکرات برای فروش تیک‌تاک در حال پیشرفت است، می‌تواند این مهلت را تا سه ماه دیگر تمدید کند.

بر اساس گزارش رویترز، جنگ چهار ساله علیه تیک تاک، یک عرصه مهم در نبرد میان آمریکا و چین بر سر فناوری و اینترنت است. دولت ترامپ در سال ۲۰۲۰، به دنبال ممنوعیت تیک‌تاک و وی چت بود، اما دادگاه جلوی اجرای فرمانش را گرفت. از آن زمان این برنامه ویدیویی کوتاه، با ممنوعیت‌های جزئی و تلاش برای ممنوعیت کامل در آمریکا و سایر کشورها مواجه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادغام شرکت‌های کوچک نفتی و فولادی جهشی در اقتصاد کشور است
  • شکایت تیک‌تاک و بایت دنس برای جلوگیری از فروش اجباری در آمریکا
  • شاخص های لازم در زمان خرید لوله داربستی ؛ اصولی خرید کنید!
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲