Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@18:34:27 GMT

قدردانی شیوخ و سران طوایف عرب از رسیدگی فوری مسئولان به وضعیت متروپل

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۴۳۱

قدردانی شیوخ و سران طوایف عرب از رسیدگی فوری مسئولان به وضعیت متروپل

گروه استان‌ها ـ جمعی از شیوخ و سران طوایف عرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از گروه‌های امداد و آواربرداری ساختمان متروپل قدردانی کردند.

به گزارش ایران اکونومیست از آبادان، جمعی از سران طوایف عرب آبادان و خرمشهر ‌با حضور در محل حادثه متروپل آبادان ضمن قدردانی از زحمات گروه‌های آواربرداری و جستجوی اجساد این حادثه، خواستار مجازات متخلفان شدند؛ آنان همدلی نیروهای مردمی در صحنه کمک رسانی به حادثه دیدگان را ستودند و از همه گروه های حاضر در محل قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران و بزرگان طوایف عرب در گفت وگو با فرماندار ویژه آبادان خواستار رسیدگی جدی به پرونده حادثه ریزش برج متروپل و مجازات متخلفان و مسببان این حادثه  شدند و گفتند: در این حادثه شاهد اتحاد و همدلی جای جای ایران بودیم و همه برای کمک به آبادان وارد میدان شدند.

آنها افزودند: همچنین تلاش مردم آبادان که به صورت خودجوش کنار گروه های امداد و آواربرداری بودند ستودنی است و هیچ جای دنیا چنین مردمی دیده نمی‌شود. اکنون همه آبادان در داغ عزیزان خود نشسته اند و از مسوولان خواستار برخورد قاطع با متخلفان این حادثه دلخراش هستیم.

‌در جلسه‌ای خانوادگی و عشیره‌ای که بدون حضور هیچ مسئولی در خانه ‌یکی از متوفیان حادثه متروپل آبادان برگزار شد، یکی از اعضای خانواده جانباختگان ضمن قدردانی از همه مسئولان در حادثه متروپل اظهار داشت: به خدا قسم ما افتخار می‌کنیم در  مملکتی زندگی می‌کنیم، سردار سپاه اومده شخصا داره کار می‌کند که قدردان آنها هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌‌های خارجی در حادثه متروپل جوسازی و صحنه‌سازی می‌کنند، تصریح کرد: ما پای این نظام رو می‌ذاریم رو سرمون چرا که همه ما مدیون این نظام هستیم.

 

 

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حادثه متروپل طوایف عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۲، ایستگاه نیوساید اهواز و ایستگاه خرمشهر ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای اندیمشک، مسجدسلیمان، ماهشهر و هندیجان در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس