Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات اوپن فرانسه شد.

رافائل نادال از سد کسپر رود گذشت.

به گزارش طرفداری، در فینال رقابت های تنیس اوپن فرانسه از ساعت 17:30، رافائل نادال اسپانیایی به مصاف کسپر رود رفت. نادال که در فرم خوبی به سر می برد در این مسابقه به دنبال کسب بیست و دومین گرنداسلم دوران حرفه ای خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این مسابقه آغاز شد و نادال موفق شد با اقتدار تمام و در مجموع ست ها با حساب 3-0 پیروز و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

شروع ست ابتدایی با بریک به موقع ماتادور همراه شد و در ادامه رود که نمی خواست بازنده شود، موفق شد در جا نادال را بریک کند. اما در نهایت رود توانایی رقابت با نادال را نداشت و ست اول با برتری 6-3 رافا پایان یافت. در ست دوم شاهد برگشت رود بودیم و او مسابقه را بهتر آغاز کرد اما هرچه از زمان این ست گذشت، کنترل نادال بر مسابقه بیشتر می شد. کار تا جایی رسید که رود موفق به بریک نادال در ست چهارم شد اما به یکباره شاهد بازگشت نادال بودیم و او توانست پنج ست متوالی را بگیرد و 6-3 پیروز این ست لقب بگیرد.

ست سوم این مسابقه شاهد یک نمایش خارق العاده از رافائل نادال بودیم. نادال در این ست تمامی گیم ها را از آن خود کرد تا مقتدرانه قهرمان اوپن فرانسه شود.

این بیست و دومین قهرمانی ماتادور در گرنداسلم ها است و حالا فاصله او با راجر فدرر و نواک جوکوویچ به دو گرنداسلم رسید.

اخبار داغ 

پشت پرده درخواست پرسپولیس از هواداران؛ اسماعیلی فر از ترس رامین رضاییان جا زده بود! ملی پوش معترض وزنه برداری را کتک زدند؛ دست ایوب موسوی شکست! توماس پارتی: به خاطر معشوقه‌ام مسلمان شدم گنوتو: یک ساعت برای عکس با مسی منتظر بودم اما موفق نشدم؛ امیدوارم خانواده ام به من افتخار کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل نادال اوپن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، امشب پی اس جی از ساعت 22.30 به وقت تهران در زمین خود میزبان لوآور است و این شانس را دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند. پی اس جی بعد از برتری 4-1 برابر لوریان می توانست قهرمان شود ولی موناکو با پیروزی خود اجازه نداد. پاریس ولی امشب اگر ببرد تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

این اولین قهرمانی لیگ فرانسه لوئیس انریکه و آخرین قهرمانی لیگ امباپه است. از سال 2011 و با ورود قطری ها، پی اس جی توانسته 10 بار قهرمان شود و تنها مون پلیه در 2012، موناکو در 2017 و لیل در 2021 قهرمانی را از پی اس جی گرفته اند.

امباپه با پاریس 6 قهرمانی لیگ کسب کرده و یک بار نیز با موناکو این عنوان را کسب کرده است. او در فوریه گذشته به باشگاهش اطلاع داد که در پایان فصل خواهد رفت و به این ترتیب امشب احتمالا آخرین قهرمانی لیگ فرانسه را جشن خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست او امشب از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر چون در لیگ، انریکه به او در ماه های اخیر چندان زیاد میدان نداده است. امباپه با دبل برابر لوریان تعداد گل هایش را به 46 رساند و با 26 گل در لیگ فرانسه اولین بازیکنی است که در 4 فصل متوالی بیش از 25 گل به ثمر می رساند.

پی اس جی همچنان شانس فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی را نیز دارد تا امباپه بتواند با 4 گانه (پاریس قبلا قهرمان سوپرجام شده) از پاریس وداع کند.

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند