Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده باش امدادگران در تعطیلات چند روز اخیر، اظهار کرد: از ۱۱ تا ۱۵ خرداد ماه به ۱۲۵ نفر از هموطنان امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۸۶ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، گفت: ۱۱ مصدوم مربوط به حوادث شهری، ۱۷ نفر کوهستان، ۹ نفر حضوری و ۲ نفر دریایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به به وقوع ۵۳ فقره حادثه، افزود: از این تعداد حادثه ۲۴ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۱۰ مورد شهری، ۹ مورد خدمات حضوری، ۹ مورد کوهستان، ۲ مورد دریایی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه به نجات حادثه دیدگان این حوادث اشاره و اضافه کرد: در موارد یاد شده ۳۰ نفر از حادثه دیدگان توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.

غلامی با این که ۸۳ تیم عملیاتی برای امداد رسانی در این حوادث به محل وقوع اعزام شدند، اظهار کرد: ۲۲۹ نفر از عوامل امدادی اعم از ۸۳ تیم عملیاتی با ۶۱ دستگاه آمبولانس و خودروهای امدادی در این حوادث حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین سه مورد عملیات رها سازی نیز طی چند روز اخیر توسط نجات گران این جمعیت صورت گرفت.

کد خبر 5507141

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر گیلان سیاوش غلامی امداد رسانی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد ساختمان متروپل امام خمینی ره دهه کرامت خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد