Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین بازی ملی 4 ستاره پرسپولیس، علی دایی، باقری، گل محمدی و پیروانی در جام اکو رقم خورد

روز 15 خرداد ماه 1372 تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی برابر تیم ملی فوتبال پاکستان، دوره ای تازه از حیات خود را تجریه کرد.

به گزارش طرفداری، مسابقات جام اکو در سال 72 میدانی بود که کریم باقری، علی دایی، افشین پیروانی و یحیی گل محمدی اولین بازیهای ملی خود را برگزار می کردند، از این جمع 3 نفر در کادر مربیگری و سرپرستی پرسپولیس حاضرند و علی دایی معتبر ترین مرد بین المللی فوتبال ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان جام اکو، میدانی بود که فوتبال ایران در آن روزهای تازه خود را تجربه می کرد، فرشاد پیوس و مجتبی محرمی و مرتضی کرمانی به علت محرومیت در مسابقات غایب بودند و مربی تیم ملی فوتبال یعنی علی پروین تلاش داشت تا نسلی تازه برای فوتبال ایران ایجاد کند، پروین قصد داشت با ترکیب غلامپور، کریم باقری، یحیی گل محمدی، محمد خاکپور، صادق ورمزیار، جواد زرینچه، حمید استیلی، مهدی ابطحی، مهدی فنونی زاده، صمد مرفاوی و علی دایی برای آینده انتخاب کند اما شرایط به گونه ای شد که حداقل در کوتاه مدت مردانی چون گل محمدی، خاکپور، ورمزیار و... به کار تیم ملی فوتبال کشورمان نیامدند.

تیم ملی در این روز تاریخی 4 بازیکنی را به فوتبال ملی معرفی کرد که بین 15 چهره تاریخ ساز امروز فوتبال ملی مطرح هستند، سرمربی و سرپرست امروز تیم پرسپولیس، کریم باقری مربی مشترک تیم ملی و پرسپولیس و علی دایی معتبر ترین مرد فوتبال ملی در سالهای اخیر این تصویر تاریخی را می سازند.

اخبار داغ 

پشت پرده درخواست پرسپولیس از هواداران؛ اسماعیلی فر از ترس رامین رضاییان جا زده بود! ملی پوش معترض وزنه برداری را کتک زدند؛ دست ایوب موسوی شکست! توماس پارتی: به خاطر معشوقه‌ام مسلمان شدم گنوتو: یک ساعت برای عکس با مسی منتظر بودم اما موفق نشدم؛ امیدوارم خانواده ام به من افتخار کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال علی دایی گل محمدی جام اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

 

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای