Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:28:24 GMT

شاخص نسخه نویسی الکترونیکی در ایلام به ۱۰۰ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۱۵۶۱

شاخص نسخه نویسی الکترونیکی در ایلام به ۱۰۰ درصد رسید

نورالدین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توسعه زیرساخت‌های نسخه نویسی الکترونیکی، مردم بدون دفترچه کاغذی و صرفاً با کدملی از خدمات بیمه بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در نسخه نویسی الکترونیکی پزشکان می‌توانند با وارد کردن کد ملی بیمار، تجویز دارو، آزمایش و…به دیگر بخش‌های ارجاع دهند.

وی عنوان کرد: این طرح در کل کشور از دی ماه آغاز شد ولی در استان ایلام ۲ ماه زودتر از کشور این طرح به ۱۰۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی بیان کرد: هم اکنون هیچ گونه نسخه کاغذی در استان وجود ندارد، شاخص نسخه نویسی الکترونیک در کل کشور ۹۹ درصد است که در استان ایلام ۱۰۰ درصد است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام ادامه داد: به دلیل اجرایی شدن این طرح و شفافیت مالی که ایجاد کرده است، تمام مطالبات سال ۱۴۰۰ که بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بوده در زمینه درمان در استان پرداخت شده است.

وی گفت: ایلام جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کشور است.

کد خبر 5507246

منبع: مهر

کلیدواژه: نسخه الکترونیک ایلام سازمان بیمه سلامت بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد ساختمان متروپل امام خمینی ره دهه کرامت خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز ویروس کرونا نسخه نویسی الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (یک شنبه ۹ اردیبهشت) ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون ۲۸۴ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۸۷ درصد ریزش کرد.


شاخص هم وزن ۰.۹۸ درصد افت کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.


در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار میلیارد ریال انجام شد.


در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.


در مقابل نماد‌های حکشتی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.


شاخص کل فرابورس افت ۰.۹ درصدی را تجربه و در کانال ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی