Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:27:39 GMT

وادی: امیدوارم با شکست چین دل مردم را شاد کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۱۹۸۲

وادی: امیدوارم با شکست چین دل مردم را شاد کنیم

پاسور تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نخستین مسابقه لیگ ملت‌ها چین را شکست داده و دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد طاهر وادی پس از نخستین تمرین تیم ملی در شهر برازیلیا اظهار کرد: خوشبختانه اوضاع تیم خوب است و اولین جلسه تمرین را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این‌که استراحت کمی داشتیم بازیکنان همت کردند و تمرین به خوبی برگزار شد تا برای شروع مسابقات آماده‌تر شویم.

وی درباره اردوی تیم ملی در کشور صربستان توضیح داد: سرمربی تیم ملی والیبال ایران ایده‌هایی داشت و می‌خواست عملکرد بازیکنان را در شرایط‌های مختلف ببیند. ازسوی دیگر وضعیت تهویه سالن واقعا خوب نبود و روی بازی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. امیدواریم بتوانیم در برازیلیا با شرایط ایده آل خود، مسابقات را به خوبی پیش ببریم.

وادی با بیان این که آنالیز تیم چین را از روز نخست حضور در برازیلیا آغاز کرده‌اند، گفت: به امید خدا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تیم را شکست می‌دهیم تا دل مردم را شاد کنیم.

لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 در گروه مردان از 17 خردادماه در دو شهر برازیلیا و اوتاوا آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران از ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 18 خرداد به وقت تهران به مصاف چین خواهد رفت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم اسپورتوتو ترکیه توپ می زد و فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد، از امروز به تمرینات تیم ملی والیبال ایران اضافه شد تا پا به پای دیگر ملی پوشان به تمرین بپردازد.

صاعقه والیبال ایران که سال گذشته در تیم ملی درخشش خاصی نداشت و اکثر تورنمنت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این بار با انگیزه و روحیه فراوان به تمرینات تیم ملی آمده تا برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی خود را به کادر فنی نشان دهد.

اگر میلاد عبادی‌پور را یکی از قدرتی زن های ترکیب اصلی تیم ملی بدانیم، مرتضی شریفی باید برای قرار گرفتن در ترکیب با بازیکنانی همچون پوریا حسین خانزاده امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی و مبین نصری رقابت کند. مرتضی شریفی نشان داده اگر در اوج باشد آبشارهای سنگین و پر قدرتش را کمتر کسی می تواند دفاع کند.

دیگر خبرها

  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله