Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به ۱۲۵ نفر از مردم و مسافرین در تعطیلات چند روز اخیر مورخ ۱۱ الی ۱۵ خرداد ماه خبر داد

سیاوش غلامی با اشاره به نجات ۱۲۵ نفر حادثه دیده در گیلان گفت: از این تعداد ۸۶ نفر مربوط به حوادث جاده ای، ۱۱ نفر شهری، ۱۷ نفر کوهستان، ۹ نفر حضوری و ۲ نفر دریایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته ۵۳ مورد حادثه به وقوع پیوسته است و از این تعداد حادثه نیز، ۲۴ مورد مربوط به حوادث جاده ای، ۱۰ مورد شهری، ۹ مورد خدمات حضوری، ۹ مورد کوهستان، ۲ مورد دریایی بوده است.

در موارد یاد شده ۳۰ نفر از حادثه دیدگان توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.

۸۳ تیم عملیاتی در حوادث مذکور، به محل وقوع حادثه اعزام شدند و ۲۲۹ نفر از عوامل امدادی متشکل از ۸۳ تیم عملیاتی با ۶۱ دستگاه آمبولانس و خودرو‌های امدادی در این حوادث حضور داشتند، همچنین ۳ مورد عملیات رها سازی نیز طی چند روز اخیر توسط نجاتگران این جمعیت صورت گرفت.

مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث جاده ای جمعیت هلال احمر گیلان عوامل امدادی هلال احمر چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز