Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی کارخانه دارویی برای دانشجویان دانشکده داروسازی این دانشگاه خبر داد و گفت: این کار به منظور انجام کار‌های عملی دانشجویان انجام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی در پنجمین همایش ملی افق‌های نوین در آموزش داروسازی ضمن بیان این مطلب گفت: داروسازی نیز همانند سایر رشته‌های پزشکی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان هنر ما این است که از این دانش و جنبه‌های تخصصی داروسازی برای حضور داروسازان بر بالین بیمار استفاده کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: همچنین تغییرات طب شخصی که موجب شده برای هر فرد بر اساس خصوصیات ژنتیک خود، درمان مجزا ارائه شود، باعث شده است تا درمان‌ها نیز در شرایط فعلی تغییر کند.

وی ایجاد هماهنگی و همکاری بین رشته‌ای در دانشگاه را ضروری خواند و گفت: همکاری‌های بین رشته‌ای نیازمند الزاماتی است که باید برای آن تغییرات زیادی به لحاظ امکانات، فضا‌ها و تخصص‌های مورد نیاز در دانشکده‌ها رخ دهد.

قناعتی از در نظر گرفتن کارخانه دارویی برای دانشجویان دانشکده داروسازی خبر داد و گفت: در حال انجام چند کار بزرگ برای دانشکده هستیم از جمله آنکه کارخانه داروسازی به منظورانجام کار‌های عملی دانشجویان در نظر گرفته می‌شود. همچنین "شهر علم شهید سلیمانی" نوید بزرگی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور است؛ اگر چه آن‌ها در همین فضا‌های محدود نیز کار‌های بسیار بزرگی انجام داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران سپس به برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه اشاره کرد و افزود: برنامه‌های بسیار خوبی در بخش R&D دانشگاه برای دارو سازی در حال طراحی است. امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی تهران با کمک اساتید همچنان پیشتاز علم پزشکی و سلامت کشور باشد.

وی در پایان ضمن گرامی داشت ۱۵ خرداد و سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: در مسیر انقلاب اعوجاجاتی رخ داده و پاکسازی محیط دانشگاه از این انحرافات از اهداف استراتژیک مدیریت ما است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارخانه داروسازی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور