Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید عیسی حسنی در جلسه سازه‌های ناایمن گفت: کهگیلویه و بویراحمد در بین استان‌های کشور در همه موارد خاص است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طبق گزارشات جمعیت شهر یاسوج حدود ۳۰۰ هزار نفر است، افزود: مردم در شهر یاسوج با مشکل مسکن خانگی و ساخت و سازهای اقتصادی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به چندین مورد تذکر سازمان نظام مهندسی گفت: سازمان نظام مهندسی در نامه ۲۳ مرداد سال گذشته در بازدید از مجتمع بلوار باهنر و ابن‌سینای یاسوج عدم رعایت تراکم در طبقات ساختمانی، ضعف یا حذف  پارکینگ، عدم رعایت طرح تفضیلی شهری و عدم رعایت سطح اشغال مندرج در پروانه گزارش شد که عدم توجه به این موارد خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

حسنی با بیان اینکه مشکل دو نقشه‌ای بودن ساحتمان‌ها به کجا انجامید، گفت: نظارت بر کار مهندسین و همچنین مُهرهای اجاره‌ای به کجا انجامید؟.

وی با بیان اینکه دو سه سال پیش دو مورد فاجعه ساختمان جای من داشتیم حتی منجر به فوت هم شد، گفت: قرار بود سامانه ارتباطی میان سازمان نظام مهندسی و شهرداری یاسوج ایجاد شود اما معلوم نیست به کجا ختم شد.

وی با اشاره به مشکل خاص و ویژه‌ای که در سال‌های گذشته در استان وجود داشته گفت: رانت‌ها و تخلفات سازمان یافته در کمیسیون ماده ۵ بیداد می‌کرد که عمده تخلفات مربوط به این کمیسیون بود که البته از زمان حضور آقای حاجی‌زاده در استان این مورد تا حدود زیادی حل شده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بیان اینکه ساختمانی مجوز ۵ طبقه داشته اما طبقه ۶_۷ را هم احداث کرده که مشکل دار هستند، گفت: در کمیسیون ماده ۱۰۰ مواردی مصوبات تخریب صادر شد اما از سازه موقت که خار چشم ما شده تا بقیه کی تخریب شده است.

حسنی عنوان کرد: ۲۰۰ تا ۳۰۰ خانه هنوز مانده که نه پایان کار داده شده نه سنددار شدند که باید سریعتر تعیین تکلیف و تخریب شود و اگر نمی‌توانید انجام دهید اعلام کنید تا اکیپ تخریب از استات فارس اجاره کنیم تا تخریب کنند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ساخت و سازهای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

وی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان