Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:46:33 GMT

چرا باید گجت خود را از لیپک خریداری کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۳۶۳۳

چرا باید گجت خود را از لیپک خریداری کنیم؟

اسمارت فون ها جزو معروف ترین و رایج ترین گجت های دنیای تکنولوژی محسوب می شوند... - اخبار بازار -

اسمارت فون ها جزو معروف ترین و رایج ترین گجت های دنیای تکنولوژی محسوب می شوند که روش انجام کارها را کاملا متحول ساخته اند؛ چراکه اکنون به لطف همین تکنولوژی می توانیم در حال حرکت ایمیل ارسال کنیم، عکس های با کیفیت بالا بگیریم و به راحتی محتوا را مستقیماً از تلفن همراه خود در رسانه های اجتماعی آپلود و به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا هنگام  خرید گوشی  هوشمندی که در دست دارید، به این فکر کرده اید که این وسیله، روزگاری به عنوان یک گجت بسیار عجیب شناخته می شد!

اما صبر کنید! با پرکاربردتر شدن و گسترش استفاده از آنها و همگانی شدن شان، اکنون دیگر یک گجت در نظر گرفته نمی شوند! حال برایتان سوال پیش می آید که پس گجت به چه چیزی گفته می شود؟ و به چه کارمان می آید؟

گجت (Gadget) چیست و چه کاربردی دارد؟

به هر ابزار یا دستگاه الکترونیکی و مکانیکی جدیدی که باعث لذت بخش تر و آسان تر شدن زندگی ما انسان ها می شود، گجت نامیده می شود!

بهتر است بدانید که گجت یا ابزارک نام یک وسیله خاصی نیست و فقط یک اصطلاح فناورانه است که به برخی از وسایل و دیوایس های برخوردار از تکنولوژی بروز خاص اطلاق می شود.

هر گجت فیزیکی یک device است اما عکس این قضیه صادق نیست! معنا و مفهوم این دو مورد تقریبا شبیه به هم است ولی بین دیوایس و گجت، تفاوت وجود دارد!

یک گجت ممکن است به یکی از 2 مورد زیر اشاره داشته باشد:

1- یک وسیله سخت افزاری یا لوازم جانبی جدید، اغلب گران قیمت و نسبتاً ناشناخته است که زندگی شما یا استفاده از سایر دیوایس ها را برای شما آسان تر یا لذت بخش تر می کند. گجت های پوشیدنی (Wearable Gadgets) جزو این دسته هستند.

2- در هنگام اشاره به یک نرم افزار، گجت نام دیگری برای ویجت (Widget) است. ویجت نوعی برنامه نرم افزاری، یک ویژگی یا یک افزونه اضافی برای یک برنامه نرم افزاری، رابط کاربری گرافیکی سیستم عامل یا صفحه وب است که امکان فعال سازی ویژگی های اضافی را فراهم می نماید.

مثلاً هنگام  خرید لپ تاپ  و سپس نصب ویندوز 10 یا 11 روی آن، بلافاصله می توانید برخی ویجت ها را فعال سازی کنید!

یک ویجت یا گجت می تواند عملکردهای متنوعی از جمله نمادها، منوها، دکمه ها را اضافه کند. همچنین می تواند شامل افزونه های جدیدی باشد که آخرین اخبار، امتیازات ورزشی، سهام، اطلاعات آب‌ و هوایی، گزارش های ترافیک، تقویم، بازی‌های کوچک، نقل قول‌ها و صدها آپشن دیگر را به کاربران ارائه می‌دهد.

گجت به چه کارم می آید؟

افزایش بهره وری و عملکردسریع تر، راحت تر و باکیفیت کردن انجام کارهاشروع راحت یک کسب و کار آنلاین (مثلاً راه اندازی یک وبسایت و اتصال آن به یک درگاه پرداخت اینترنتی)راحت تر و در دسترس تر کردن ارتباطات از راه دورصرفه جویی در پول و زمانسرگرم کردن افراد با ارائه انواع سیستم های پخش موسیقی، بازی های ویدیویی و...

انواع گجت ها کدامند؟

به ما حق دهید که به طور کامل نمیتوانیم در این مطلب، به معرفی انواع، تنوع و گستردگی دنیای نامتناهی گجت ها بپردازیم. اما به طور خلاصه، تمامی گجت ها به نوعی در یکی از دسته بندی های زیر جای می گیرند:

گجت های سرگرمیگجت های کامپیوتری یا محاسباتیگجت های ارتباطی و موبایلگجت های سبک زندگیگجت های عکاسی و دوربینیگجت های خانگیگجت های پزشکی

از اینرو گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت، دوربین های دیجیتال، دستگاه های GPS، هدفون حذف نویز، هدست بلوتوث، فرمان بازی یا joystick، اسپیکرهای هوشمند، هلیکوپترهای روی یک دوربین، عینک های ویدیویی، عینک های واقعیت افزوده، کنسول های بازی ویدیویی، کلاه ایمنی واقعیت مجازی، ساعت های هوشمند، بسته های باتری قابل حمل، هدست های واقعیت مجازی، مانیتور فشار و قند خون، دستگاه های ضد عفونی کننده قابل حمل و... نمونه هایی از انواع گجت های هوشمند محسوب می شوند.

درست است که نمی توانیم به صورت مستقیم از سایت آمازون خرید کنیم و گجت های خفن داشته باشیم، اما این شما و این هم پرفروش ترین گجت های آمازون:

گیرنده بلوتوث ماشین portronix: برای ماشین هایی که آپشن بلوتوث ندارند و راننده می خواهد گوشی خود را به سیستم صوتی ماشین وصل کند.استند آلومینیومی موبایل ELV: همه دستگاه ها از گوشی گرفته تا آیپد و تبلت را ساپورت می کند.آداپتور مسافرتی بین المللی RTS: به علت متفاوت بودن پریزهای کشورهای مختلف با همدیگر، وجود یکی از این آداپتورها برای هر فردی ضروری است.پیچ گوشتی شارژی با 32 سر Cableworld: به علت مگنتی بودن جعبه این پیچ گوشتی، امکان گم شدن هیچ کدام از این 32 سر وجود ندارد.

آشنایی مختصر با فروشگاه گجت لیپک

اگر می خواهید با انواع محصولات زیبا، متنوع و بروز گجت در ایران آشنا شوید و خریدی راحت، مطمئن و اقتصادی داشته باشید، فروشگاه اینترنتی لیپک را به شما توصیه می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید که دلیل این توصیه ما را بفهمید.

لیپک  کاربردی ترین و باکیفیت ترین گجت های روز دنیا را از برندهای معتبر با قیمت هایی استثنایی در وبسایت خود عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی خیال شما را بابت خرید تمامی محصولات نام آشنا و معروف بازار جهان راحت کرده است که خود این امر نشان دهنده اصالت و قابل اعتماد بودن این فروشگاه آنلاین می باشد.

Lipak.com به طور مرتب در حال اضافه کردن بهترین گجت های بازار به لیست محصولات خود است. محصولاتی که تمامی شان یک نقطه اشتراک دارند: کیفیت ساخت بالا و هوشمند بودن!

 

5 دسته بندی پر طرفدار گجت در سایت لیپک

هدفون و هندزفری: برندهای اپل (ایرپاد)، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، وان مور، جی بی ال، پرودو، لنوو و رپومچ بند و ساعت هوشمند: برندهای اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی و امیزفیتلوازم جانبی: هارد (سیگیت و وسترن دیجیتال)، کارت حافظه (سن دیسک)، فلش مموری (سن دیسک)، پاور بانک (انکر، شیائومی، انرجایزر، تی پی لینک)، شارژر (اپل، شیائومی، سامسونگ و هوآوی)، مودم (دی لینک و هواوی)کنسول بازی: پلی استیشن و ایکس باکسصوتی و تصویری: اسپیکر (جی بی ال و شیائومی) و تی وی باکس (شیائومی، تسکو، فیلیمو و اچ 96)

6 دلیل برای خرید گجت از لیپک

اکنون که با دنیای گسترده و محصولات متنوع گجت آشنا شدید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصولات الکترونیک لیپک پرفروش ترین و جدید ترین محصولات تمامی برند ها را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر پیدا کنید.

کاملا اصل و با کیفیت و البته با ضمانت بودن تمامی محصولات این فروشگاهمعتبر بودن گارانتی های در نظر گرفته شده در این سایت و در نتیجه تجربه خریدی مطمئن، بدون دغدغه و با خیال راحت محصول مورد نظرمشاهده بهترین و پرفروش ترین مدل های محصولات و مقایسه قیمت آن ها با یکدیگرعرضه تمامی محصولات الکترونیک با بهترین کیفیت، بهترین قیمت و از برندهای معتبرمشاهده و خرید انواع مختلف کنسول بازی سونی از جمله مدل پلی استیشن 5 و همچنین لوازم جانبی این کنسول مثل هدست گیمینگ پلی استیشن 5 و دسته بازی پلی استیشنمقایسه انواع با کیفیت اسپیکر از برندهای مختلف با یکدیگر و خرید آنها مطابق با نیاز و بودجه خود همراه با گارانتی

چگونه از لیپک خرید کنیم؟

خرید آنلاین از وبسایت لیپک

قطعا قبلا تجربه خرید اینترنتی را داشته اید، پس کافی است وارد سایت Lipak.com شده، ثبت نام کنید، محصول خود را به سبد خرید اضافه کرده و سپس روش ارسال بسته را انتخاب و در پایان به درگاه اینترنتی وصل شده و پرداخت خود را انجام دهید.

حال بسته بندی محکم و ارسال در سریع ترین زمان ممکن، بر عهده تیم حرفه ای لیپک می باشد، پس نگران سلامتی، ایمنی و زمان ارسال محصولتان نباشید.

ثبت سفارش از پیج اینستاگرام لیپک

چنانچه می خواهید روشی دیگری را برای خرید انتخاب کنید، اینستاگرام جایگزین مناسبی است.

کافیست به پیج اینستاگرام lipakcom مراجعه کرده تا کارشناسان لیپک، شما را تا مرحله خرید به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

خدمات مشاوره و پشتیبانی

آنچه لیپک را از سایر فروشگاه های آنلاین متمایز می کند، مشاوره قبل خرید و خدمات پس از فروش است. شما می توانید از طریق 3 روش زیر با متخصصین لیپک در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 02158256000

پیج اینستاگرام: lipakcom

ایمیل: info@lipak.com

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین گجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فریدون طالبی گفت: عشایر گیلان پارسال هزار و ۴۷۵ تن گوشت قرمز تولید کرده اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۳۱ تنی داشت.
وی با اشاره به اینکه پرورش دام، تولید گوشت قرمز، شیر، روغن حیوانی، پشم گوسفند، ماست، پنیر و کره نیز از فرآورده‌های دامی عشایر است افزود: عشایر استان گیلان سال گذشته ۵ هزار و ۶۵۶ تن شیر تولید کرده اند که نسبت به سال قبل ۶۸ تن افزایش داشت.
رئیس اداره امورعشایر گیلان گفت: جمعیت عشایری استان پارسال ۲۲ تن عسل، ۲۲۷ تن پشم و ۵۳ هزار جلد پوست گوسفندی هم تولید کرده اند.
فریدون طالبی اضافه کرد: عشایرگیلان همچنین حدود ۵ و ۳ دهم (۵.۳) تن گیاهان دارویی شامل آویشن، گلپر، گل گاوزبان نیز برداشت کرده اند.
وی با اشاره به تولیدات صنایع دستی عشایرگفت: عشایر گیلان ۲۴ هزار و ۵۰۰ مورد صنایع دستی شامل قالی، جاجیم، گلیم، جوراب پشمی، شال و کت و شلوار تولید می‌کنند. 
رئیس اداره امور عشایر گیلان با اشاره به اینکه گیلان هزار و ۵۹۸ خانوار عشایر با ۶ هزار و ۵۴۵ نفر جمعیت مورد تایید سازمان آمار کشور دارد، افزود:بیشترین جمعیت عشایری گیلان در شهرستان‌های غربی استان زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان