Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:03:27 GMT

چشم امید هواداران به استراتژی سپاهان در نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۳۷۴۷

چشم امید هواداران به استراتژی سپاهان در نقل و انتقالات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنج‌شنبه شب بود که لیگ برتر فوتبال با برگزاری هفته آخر به پایان رسید و تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی مقابل آلومینیوم با کسب ۵۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

طلایی‌پوشان که برای دومین‌ سال متوالی، محرم نویدکیا را روی نیمکت خود داشتند، در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز موفقیتی کسب نکردند و در لیگ برتر نسبت به سال گذشته یک پله نزول داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این‌که قرارداد نویدکیا با سپاهان سه ساله بود اما حضور وی روی نیمکت سپاهان در فصل بعد با اما و اگرهایی همراه بود اما صحبت‌های محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان بعد از نشست خبری آخرین دیدار لیگ، نشان از ادامه حضور نویدکیا در سپاهان بود.

از همین رو به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل موفقیت سپاهان و نویدکیا در فصل بعدی لیگ برتر به فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم بستگی داشته باشد؛ جایی که نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در هفته آخر لیگ برتر به داشتن ثبات در تیم و نهایت ۳ یا ۴ تغییر اشاره کرد.

با وجود این صحبت‌ها انتظار می‌رود سپاهان فقط در برخی از پست‌ها که با ضعف مواجه هست، تغییراتی داشته باشد و شاکله اصلی تیم برای فصل جدید نیز حفظ شود اما اخبار نقل و انتقالات چیز دیگری را پیش روی هواداران قرار داده بود.

بسیاری از رسانه‌ها حتی پیش از پایان لیگ برتر خبر انتقال سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس را دادند و کار را تمام شده اعلام کردند؛ همچنین گفته شد کار سرخ‌پوش شدن سجاد شهباززاده نیز در مراحل پایانی است.

اما روز گذشته دانیال اسماعیلی‌فر با انتشار نوشته‌ای در صفحه شخصی‌ خود در اینستاگرام مذاکره با تیم‌های دیگر را کاملا تکذیب کرد و اعلام کرد هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته است.

این اقدام اسماعیلی‌فر بعد از صحبت‌های ساکت که گفته بود، مسیر آماده‌سازی برای فصل آینده را دنبال می‌کنیم اما اینطور نیست که بر اساس فشارها و خبرسازی‌های گوناگونی که ایجاد می‌شود، آنچه در دستور کار داریم را قبل از اقدام قطعی مطرح کنیم و یک استراتژی حرفه‌ای در این مسیر داریم؛ نشان داد هنوز چیزی در مورد نقل و انتقال بازیکنان سپاهان قطعی نشده و باید منتظر اخبار رسمی از سوی باشگاه‌ها بود تا احتمالاتی که برخی رسانه‌ها با اهداف گوناگون مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر ورزش اصفهان محرم نویدکیا لیگ برتر فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • اخراج امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم