Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-همزمان با آغاز دهه کرامت ۵ هزار زیارت اولی، که عمده آنها جزو خانواده‌های محروم هستند، از استان‌های مختلف کشور به مشهدالرضا(ع) دعوت شده‌اند و بنیاد کرامت رضوی میزبانی سه روزه از آنها را عهده‌دار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،بنیاد کرامت رضوی که از 5 هزار زیارت اولی از سراسر کشور برای حضور در حرم مطهر رضوی دعوت کرده است علاوه بر آن، میزبانی از محرومان استان خراسان رضوی را هم به عنوان یکی از طرح های دهه کرامت اجرایی کرده و با مشارکت خیران و تشکل‌های مردمی، این عزیزان را به زیارت امام رئوف دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همزمان با آغاز دهه کرامت 5 هزار زیارت اولی، که عمده آنها جزو خانواده‌های محروم هستند، از استان‌های مختلف کشور به مشهدالرضا(ع) دعوت شده‌اند و بنیاد کرامت رضوی میزبانی سه روزه از آنها را عهده‌دار شده. علاوه بر آن، 5 هزار نفر از محرومان استان خراسان رضوی نیز که به دلایل مختلف، سالهاست توفیق زیارت حضرت رضا(ع) را نداشته‌اند، در دهه کرامت امسال، به مدت یک روز مهمان خادمان حضرت می‌شوند تا شعار «خدمت کریمانه» تجلی بیشتری در این دهه مبارک داشته باشد.

مشارکت موکب‌ها و تشکل‌های مردمی

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در گفت وگو با آستان نیوز درباره این طرح گفت: از ابتدای دهه کرامت، 5 هزار زائراولی اهل روستاها و شهرهای دور افتاده استان خراسان رضوی در قالب سفر یک روزه زائر صحن و سرای امام ثامن الحجج(ع) می‌شوند.

نمایشگاه ماه خراسان را در دهه کرامت مجازی ببینید5 هزار زیارت اولی از سراسر کشور میهمان حضرت رضا(ع) در دهه کرامت می‌شوند10هزار زائر پیاده دهه کرامت 1401 به مشهد مشرف می‌شوند

جعفر رئیسیان زاده ادامه داد: روزانه 80 تا 100 اتوبوس از زائران کم برخوردار استان با کمک خیرین و تشکل‌های‌های مردمی به شهر مشهد مشرف می‌شوند و با کمک مواکب مردمی در حسینیه‌های شهر مشهد اسکان پیدا می‌کنند. میزبانی یک روزه از این عزیزان در قالب سه وعده پذیرایی روزانه و وسائط حمل و نقل جهت تشرف به حرم مطهر رضوی بر عهده بنیاد کرامت رضوی است.

وی با اشاره به تدارک ویژه بنیاد کرامت رضوی برای زائرین راه دور استان تاکید کرد: برای زائرانی که از شهرها و روستاهای دورافتاده استان با طی مسافتی بیش از 3 ساعت عازم شهر مشهد می شوند، اسکان شبانه نیز در نظر گرفته شده و پس از استراحت، می توانند یک روز بعد از زیارت به شهر خود بازگردند.

وی همچنین یادآور شد: در کنار پذیرایی از زائرین خراسان رضوی، بنیاد کرامت رضوی در ایام دهه کرامت از 5 هزار زائر محروم زیارت اولی سراسر کشور هم میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد کرامت رضوی هزار زیارت اولی خراسان رضوی سراسر کشور دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد