Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حبیب الله حدادی گفت: تداوم خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی در سال‌های اخیر بیانگر این است که مردم باید با حساسیت و توجه بیشتری آب مصرف کنند.
وی می گوید: همه افراد جامعه به خصوص کشاورزان و بهره برداران باید شرایط پرتنش آبی را درک و با صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی در مصرف آب و پرهیز از کشت محصولات آب دوست بحران کم آبی را مدیریت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی گفت: برنامه‌های تبلیغاتی با هدف صرفه جویی در مصرف آب در راستای تشویق مردم به فرهنگ صرفه جویی تدارک دیده شده که از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی اعلام می‌شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: هم اکنون چهار روستا در شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود، که در صورت تداوم گرما و خشکسالی به ۴۰ روستا افزایش خواهد یافت.

حدادی می گوید: روزانه ۲ تانکر ۱۲ هزار لیتری آب به روستا‌های ثمورخان، کلان، تپه مولا و پیراب ارسال می‌شود.

وی گفت: بحران کم آبی در این شهرستان جدی بوده و از مرز هشدار گذشته که انتظار می‌رود مردم با صرفه جویی از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

حدادی با اشاره به اینکه هر کولر آبی روزانه ۶۰۰ لیتر آب در شبانه روز مصرف می‌کند، ادامه داد: باید همه کمک کنند تا مشکلات آب حل و فصل شود، برداشت آب شرب برای بخش کشاورزی در بخش‌هایی از شهر با انشعابات غیر مجاز مشکل ساز شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون مجموع مشترکان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این شهرستان ۱۴۵ هزار مشترک شهری و روستایی است، گفت: ۷۵ درصد آب شرب شهرستان بروجرد از چاه‌ها تامین می‌شود، که در صورت بحران با کمبود مواجه خواهیم

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب بروجرد مصرف آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • درخواست احداث پل عابر در روستا