Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@03:00:41 GMT

۱۰ واحد احداث شده در حریم ابهر‌ رود تخریب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۴۶۴۷

۱۰ واحد احداث شده در حریم ابهر‌ رود تخریب می‌شوند

فرماندار شهرستان ابهر گفت: در ادامه روند آزاد‌سازی حریم رودخانه ابهررود ۱۰ واحد دیگر احداث شده در این مسیر تخریب خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه آزاد‌سازی حریم ابهر‌رود موضوع بسیار مهمی است و ویژه برای این امر وقت اختصاص داده شده است، اظهار داشت: در مراحل آغازین آزاد‌سازی حریم رودخانه ۴ واحد بزرگ که در بستر ابهر رود قرار داشت تخریب و حریم رودخانه آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برای تخریب این ۴ واحد علی‌رغم مخالفت بخش خصوصی حتی با مخالفت بخش دولتی نیز مواجه بودیم، افزود: به دلیل قرار‌گیری بخشی از ساختمان‌های شهرداری ابهر در بستر رودخانه، در نهایت این محل نیز در ادامه روند آزادسازی حریم رودخانه مورد تخریب قرار گرفت.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین بخش خصوصی و دولتی در آزاد‌سازی حریم رودخانه نیست و بدون تعارف با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: در تخریب ساختمان‌های شهرداری، اداره آب را مکلف کردیم تا با اخذ دستور قضائی اقدام به تخریب و آزاد‌سازی حریم رودخانه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ واحد دیگر دولتی و خصوصی که در حریم رودخانه ابهر رود قرار گرفته‌اند در طول روز‌ها و هفته‌های پیشرو تخریب خواهند شد، تصریح کرد: از عمید‌آباد بحث آزاد‌سازی شروع شده و بدون تعارف با هیچ شخص و ارگانی بحث تخریب واحد‌هایی موجود در حریم رودخانه را انجام خواهیم داد.

ذوالقدر خاطر‌نشان کرد: تخریب ساختمان‌های موجود در حریم رودخانه هشداری برای مردم و ارگان‌های دولتی است تا دیگر در چنین مکان‌هایی اقدام به احداث هیچ بنا و سازه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آزاد سازی حریم رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کلاته گفت: ۳ کیلومتر از حریم رودخانه از آلودگی‌های پلاستیکی و پسماند‌های به جای مانده از گردشگران پاکسازی شد. وی بیان کرد: هفته زمین پاک فرصتی برای تامل در خصوص اهمیت زمین، طبیعت و همچنین احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به حفاظت از محیط زیست است.  این مقام مسئول با اشاره به شعار این هفته و لزوم حفاظت از زمین در برابر پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن از تمام دوستداران محیط زیست درخواست کرد تا با جمع آوری زباله‌های خود از طبیعت زیبا و کاهش مصرف پلاستیک و کیسه‌های پلاستیکی ما را در حفاظت از محیط زیست و داشتن زمینی پاک یاری کنند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد