Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در هجدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برای خرید تضمینی ۱۰۰ هزار تن گندم می‌بایست برنامه‌ریزی شود، ابراز داشت: این می‌تواند به تأمین امنیت غذایی در استان سمنان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرمانداران استان سمنان نسبت به تشویق کشاورزان به فروش گندم تولیدی به اداره کل غله باید اقدام کنند، افزود: اداره کل غله نیز موظف خواهد بود در پایان فصل خرید گندم حداقل میزان گندم یاد شده را از کشاورزان خریداری کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه کالاهای احتکاری کشف شده با اولویت نهادهای کمیته امداد و بهزیستی باید به فروش برسد، ابراز داشت: هدف از این اقدام تأمین بسته‌های معیشتی طرح مواسات است.

هاشمی ضمن بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم باید اقدامات لازم برای تأمین کالاهای اساسی در این ماه انجام شود، تصریح کرد: اگرچه با هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی استان مواجه نیستیم اما این مهم می‌طلبد تا بازرسی و نظارت‌های لازم در این خصوص با جدیت بیشتری پیگیری شود.‌

وی با بیان اینکه سه هزار و ۴۰۰ فقره پرونده برای پرداخت تسهیلات در گردش به واحدهای متقاضی تشکیل شده است، افزود: این اقدام به رونق اقتصادی واحدها کمک خواهد کرد که نتیجه آن جلوگیری از بیکاری و تقویت اشتغال است.

کد خبر 5507627

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار استانداری سمنان کالاهای اساسی سید محمد رضا هاشمی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد ساختمان متروپل امام خمینی ره دهه کرامت خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره آمار کرونا تبریز گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌ از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش افزون بر ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

سید محمدرضا سید حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت حدود ۳۰ درصد از گندمزارهای سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و  ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک می کنند.

سیدحسینی اظهار کرد: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران