Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@05:35:01 GMT

‍ تعیین تکلیف معدن آلبلاغ اسفراین به زودی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۵۱۰۹

‍ تعیین تکلیف معدن آلبلاغ اسفراین به زودی

نماینده اسفراین در مجلس گفت: قرارگاه خاتم بهره‌برداری از معدن آلبلاغ را با شروط مد نظر مسئولان اسفراین پذیرفته است و بناست پس از طی مراحل اداری بهره‌برداری از معدن آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، امان الله حسین پور در خصوص سرنوشت معدن آلبلاغ در گفتگو با اصحاب رسانه ، اظهار کرد: تأخیر در برداشت از این معدن گلایه جدی مردم است و دولت باید هرچه سریع‌تر آن را تعیین تکلیف می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همکاری مردم مشکلات حفاظتی رفع شد.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدا ایمیدرو به دنبال مزایده گذاشتن این معدن بود، افزود: این روش باعث بی بهره ماندن مردم از آلبلاغ می‌شد اما اجازه این مسئله را ندادیم.

حسین پور گفت: ایجاد شرکت تعاونی را برای جایگزین مزایده پیشنهاد دادیم؛ در کنار آن سرمایه گذار مطمئنی همچون قرارگاه خاتم برای سرمایه گذاری معرفی شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شمارش معکوس برای تعیین تکلیف آن شروع شده و سازمان ایمیدرو که گلایه زیادی از آن داریم، برای سرعت بخشیدن به اقدامات وعده داده است.

وی افزود: اگر ایجاد شرکت تعاونی ممکن نباشد می‌توان معدن را به قرارگاه خاتم واگذار کرد.

حسین پور تصریح کرد: شروطی از جمله سهام دار شدن مردم، فرآوری محصولات در اسفراین و پیشرفت پروژه‌های زیرساختی شهرستان از محل درآمدهای آلبلاغ به قرارگاه خاتم بیان شده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسات اولیه قرارگاه خاتم این موارد را قبول کرده تا در آینده نزدیک بهره برداری از معدن آغاز شود.

وی در انتها گفت: می‌توانستیم از طریق مزایده فوراً کار را جلو ببریم اما سودی به مردم نمی‌رسید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مزایده معدن گلایه اسفراین بهرهبرداری آلبلاغ اسفراین در مجلس قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد