Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به دستور رئیس عدلیه در جلسه نهم خرداد شورای عالی قوه قضائیه ناظر بر رسیدگی به وضعیت محکومان مدعی بلاتکلیفی و همچنین تعیین تکلیف زندانیان محکوم به قصاص و تلاش برای جلب رضایت اولیا دم در زندان زنان قرچک، اظهار کرد: بلافاصله پس از این دستور، یک هیئت ۶ نفره از مدیران و مسئولان قضائی استان تهران در زندان زنان قرچک مستقر شدند تا بدون استثنا وضعیت تمامی زندانیان را بررسی کنند؛ پرونده‌های همه زندانیان از شعب استخراج شده و بررسی بر روی این پرونده‌ها در دست اقدام است؛ تاکنون با مورد و پرونده‌ای که بلاتکلیف باشد و قضات باید آن‌ها را تعیین تکلیف می‌کردند، مواجه نشدیم اما با چندین مورد روبرو شدیم که افراد به دلیل عدم توانایی در تودیع وثیقه در زندان به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان تهران از اِعمال ارفاقات قانونی برای برخی زندانیان زندان زنان قرچک نیز خبر داد و گفت: تعدادی از زنان زندانی ندامتگاه قرچک به کمیسیون عفو معرفی شدند و مرخصی یا آزادی مشروط برخی زندانیان دیگر این ندامتگاه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به دستور هفته گذشته رئیس دستگاه قضا ناظر بر بررسی وضعیت مجموعه قضائی شهرستان پیشوا، از بازدید خود و همکارانش از این مجموعه قضائی طی روزهای گذشته و ملاقات‌های چهره به چهره با کارکنان و مراجعه‌کنندگان خبر داد و به ارائه گزارشی از روند طی شده برای برخی از پرونده‌های کثیرالشاکی شهرستان پیشوا پرداخت.

کد خبر 5507788 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضا دادگستری استان تهران زندان زنان شهرداری تهران سالروز ارتحال امام خمینی سازمان محیط زیست سالروز رحلت امام سازمان هواشناسی شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی ساختمان متروپل سازمان حج و زیارت حج تمتع علیرضا زاکانی اتوبوسرانی عزت الله ضرغامی بنیاد شهید و امور ایثارگران زندان زنان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است