Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون سیاسی استاندار خوزستان با بیان اینکه حل مشکلات مصدومان و خانواده جانباختگان حادثه متروپل در اولویت قرار دارد، گفت: مردم در حادثه متروپل پا به پای مسئولان حضور داشتند. - اخبار استانها -

عبدالرضا سیفی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهوازبا اشاره به اهتمام رئیس جمهور و مسئولان دولت برای حل مشکلات خوزستان اظهار داشت: با توجه به اهتمام دولت مردمی برای حل مشکلات خوزستان به یاری خدا در آینده ‌‌ای نزدیک مشکلات این استان برطرف شده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی گفت: مدیریت بحران متروپل با حضور مردم و مسئولان در صحنه حل شد و حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور و حضور مستمر استاندار خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان نقش عملیاتی ویژه در آلام مردم و تسریع در عملیات داشت.

وی ادامه داد: همان‌طور که درحال‌حاضر مسئولان درحال آواربرداری از ساختمان متروپل و بر طرف کردن مشکلات پیش‌آمده بواسطه عملکرد غلط مسئولان قبلی هستند در حالت کلان نیز دولت مردمی از ابتدای حضورش بخش زیادی از توان و انرژی خود را صرف آواربرداری از ویرانه‌های اقتصادی و سرمایه اجتماعی از دولت قبل کرده است.

این مقام مسئول گفت: حل مشکلات مصدومین و خانواده جانباختگان حادثه متروپل در اولویت است و تدابیر اجتماعی و بیمه برای کمک به مصدومین صورت گرفته است. در طی این مدت هم، هم آقای استاندار و هم سایر مسئولان به طور مستمر از مصدومان عیادت کردند.

معاون سیاسی استاندار خوزستان به حضور مردم در متروپل اشاره و گفت: مردم در حادثه متروپل پا به پای مسئولان حضور داشتند که این حضور الگوی زیبا از همدلی را آفرید.

سیفی بیان داشت: این حضور پررنگ مردم و خلق جلوه های ایثار مانع از سواستفاده دشمن شد. دشمن در این قضیه با امپراطوری رسانه ی خود درصدد بود این اعتراضات مردمی را مدیریت کند که مردم مانع شدند.

استان خوزستان و نخبگان آن نقش مهمی در تمدن سازی دارند و یکی از کارویژه ها و طراحی های مهم فرهنگی باید هدایت اندیشمندان دانشگاهی خوزستان به سمت تمدن سازی باشد.

وی افزود: نیل و تحقق این تمدن نیازمند هم افزایی فکری و اندیشه ی است و باید دلسوزان انقلاب در استان برای حل مشکلات استان و باز کردن گره های فکری پای کار آیند تا تمدن نوین اسلامی شکل گیرد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع، مهد تمدن و تدین در ایران باید به کمک نخبگان، جایگاه و نقش خود را در مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به تمدن نوین اسلامی باز تعریف کند.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حادثه متروپل حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از ایستگاه‌هایی است که برای نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران است. وقتی به این ایستگاه می رسیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شویم که سرنوشت آن مرحله با دستان مردم کشور اسلامی ما رقم می‌خورد لذا نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت هیچ انتخاباتی را کم ببینیم یا کم بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همه انتخابات کشور ما به نوعی در سرنوشت کشور، انقلاب، نظام و حتی شهر و روستای ما تأثیرگذار هستند به همین دلیل هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ فکری و منطقی آنگونه که بزرگان ما فرمودند تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه از خوزستان هستیم، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه مردم خوب در این ۲ حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا حضور چشمگیر و مؤثری در انتخابات دور دوم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: گاهی اگر انتخابات‌های دور دوم، با حضور خوب مردم همراه نباشد ممکن است نتیجه آن نیز مَد نظر مردم نباشد.

منادی ادامه داد: هدف از انتخابات، کشف نظر مردم در اداره کشور، شهر، استان، قانون گذاری و نظارت است لذا وقتی بخواهیم نظر مردم را به خوبی در انتخابات‌ها متوجه شویم باید مشارکت مردم هم متناسب با آن عرصه باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم کار و جهاد اولی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در جمعه آینده نیز با حضور مردم به خوبی برگزار شود، بتوانیم با سربلندی این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و انتخابات آرام، قانون‌مند و در عین حال پرشور را داشته باشیم تا در رشد و توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: ان شاءلله مردم در این بخش نیز حضور پیدا کنند و نظر خود را بیان کنند چرا که پشتوانه‌ای که برای نماینده خود ایجاد می‌کنند قطعاً در ادامه کار و پیشبرد کارها تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6096925

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است