Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سمیرم گفت:دولت آیت الله رییسی در مقابله با کرونا موفق عمل کرده است اگر این مدل در حل مشکلات اقتصادی کشور با همکاری مردم به کار گرفته شود  بخش زیادی از مسائل معیشتی حل می شود.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایران اکونومیست در مورد عملکرد دولت سیزدهم در مقابله با بیماری کرونا و کاهش آمار مرگ ومیر، گفت:دولت آیت الله رییسی در مقابله با بیماری کرونا خیلی سریع وارد عمل شد و توانست با مدیریت صحیح روند واکسیناسیون را سرعت بخشد و در این زمینه  هم موفق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمیرم  در مورد تهیه واکسن کرونا در کشور، بیان داشت: در  واردات واکسن در دولت قبل دچار مشکلاتی بودیم واکسن به اندازه کافی موجود نبود، اما با پیگیرهای دولت سیزدهم علاوه بر واردات واکسن کرونا با برندهای مختلف، مراکز ترزیق واکسنیاسیون در کشور گسترش یافت و اطلاع رسانی خوبی  هم در این زمینه از سوی دولت انجام شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به همکاری دولت و مردم در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: مردم در موضوع مراقبت ها و محدودیت های اعمال شده از سوی دولت، همکاری خوبی داشتند  با  این همکاری ها خوشبختانه توانستیم مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا را به صفر برسانیم این در حالی است که در برخی از کشورهای پیشرفته دنیا هنوز مرگ و میر ناشی از کرونا وجود دارد.

سلیمی با بیان اینکه مقابله با  بیماری کرونا الگوی خوبی برای همکاری و تعامل دولت و مردم است،گفت: این همیاری می‌تواند مدل خوبی برای حل مشکلات اقتصادی کشور باشد  اگر دولت و مردم  وارد عمل شوند، می توانند با همکاری هم، مسائل و مشکلات ناشی از مسائل اقتصادی و معیشتی را حل کنند.

وی با بیان اینکه اگر دولت مشکلات خود را با مردم در میان بگذارد مردم حمایت می کنند تاکید کرد: در مساله کرونا حمایت های مردم ، تاثیر زیادی در مهار این بیماری داشت و دولت  هم توانست  از طریق اطلاع رسانی مردم را ترغیب کند و مردم پذیرفتند اگر مردم از طرح های اقتصادی دولت به خوبی آگاه شوند می توان با  پیروی از الگوی مقابله با  کرونا بر مشکلات اقتصادی غلبه کنند و به موفقیت های در این زمینه دست یابند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کرونا ، دولت ، اصغر سلیمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کرونا دولت اصغر سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی شهرستان بدره از انجام واکسیناسیون ۴ هزار و ۶۲۵ راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره طی اردوی جهادی خبر داد.

آبله گوسفند و بز یک بیماری ویروسی عفونی نشخوارکننده کوچک است. این بیماری با شدت متوسط در گله‌های داشتی در مناطق اندمیک دیده شده اما عموما در بره و بزغاله که به تازگی به دنیا آمده‌اند کشنده است. ضرر اقتصادی ناشی از کاهش تولید شیر، آسیب به تولید چرم و چشم و دیگر ضررهای تولیدی از جمله‌ی آن است. همچنین این بیماری خرید و فروش دام سبک را کاهش داده و باعث کاهش زاد و ولد و جمعیت در آن مناطق می‌شوند.

«بهمن محمدی» به ایسنا اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی طی فروردین ماه در منطقه زرانگوش بدره برگزار شده است.

وی گفت: در این طرح چهار هزار و ۶۲۵  راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی، ۴۰۰ راس علیه بیماری آبله بزی، ۷۴۳ رأس علیه بیماری بروسلوز بز و بزغاله واکسینه شده‌اند.

رئیس دامپزشکی بدره تصریح کرد: مشاوره‌های بهداشتی و معاینه رایگان در دام‌های بازدید شده انجام  گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است