Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@07:01:47 GMT

ماجرای کلیپ زد و بند در شهرداری منطقه ۴ چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۶۲۷۶

ماجرای کلیپ زد و بند در شهرداری منطقه ۴ چه بود؟

از روز گذشته کلیپی به طور گسترده در فضای مجازی با عنوان زد و بند در منطقه چهار شهرداری اصفهان در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ در حال پخش است که در آن مدیر این منطقه در حال صحبت با جمع چند نفره است و فردی به طور مخفیانه در حال گرفتن فیلم است از این رو خبرنگار ما ابعاد این موضوع را بررسی کرد.

محمدحسین جعفری‌فشارکی، مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات این ساختمان، اظهار کرد: این ساختمان در ورودی خیابان مهرآباد با مساحت ۳۹۰۰ هزار متر مربع حدود ۱۵ تا ۱۸ سال در مرحله سفت کاری رها شده است و تا کنون به‌دلیل اینکه دلال‌ها تمام مالکان این ملک را از صدور رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ مبنی بر تخریب ساختمان دچار ترس کرده بودند، مانع ادامه روند اجرای پروژه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساختمان نیمه‌کاره ورودی خیابان مهرآباد متعلق به سه نفر شریک است که در طبقات آن در مجموع حدود ۲۰۰ مترمربع تعریض بالکن انجام شده است، افزود: مالکان پس از گذشت زمان زیادی از ترس تخریب قید مال خود را زده بودند و ساختمان نیمه‌کاره به شکلی کاملاً نازیبا رها و تبدیل به پاتوق معتادان در یکی از بهترین محلات شهر شده بود که این موضوع اعتراض شهروندان را به همراه داشته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به این مسائل از مالکان و یکی از واسطه‌ها در جلسه‌ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است، دعوت کردیم تا موضوع بررسی و مشکلات ساختمان رفع شود، در این جلسه برای جلب اعتماد مالکان اعلام کردیم که دفاع از تضییع حقوق مالکان در کمیسیون ماده ۱۰۰ به عهده شهرداری منطقه است.

وی گفت: مالکان از ارزش مال خود غافل بودند که موارد مربوطه را به آنها اعلام کردیم و این اقدام باعث شد مالکان از ارزش واقعی آن مطلع شوند و اعتماد آنها نسبت به شهرداری جلب شود و جهت تمدید پروانه ساخت و ادامه روند اجرای پروژه همکاری لازم رو با شهرداری انجام دهند.

جعفری‌فشارکی خاطرنشان کرد: پرونده ساختمان ورودی خیابان مهرآباد جهت انجام مراحل قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شد و کمیسیون نیز در قرار صادره اعلام کرد که ارائه استعلام ایستایی ساختمان توسط مالکان انجام شود، البته هم اکنون نیز پیگیر این موضوع از سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند تا خطراتی احتمالی به وقوع نپیوندد.

وی تاکید کرد: بررسی‌های اولیه از کلیپ منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد سایر صحبت‌های من در جلسه با مالکان ساختمان حذف شده است و بر اثر جو روانی موضوع به گونه‌ای دیگر در حال پخش در بین مردم است، در حالی که تخلفی صورت نگرفته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: شهروندان برای انجام ساخت‌وساز و دریافت پروانه ساختمانی باید به طور مستقیم به شهرداری منطقه مراجعه داشته باشند و از اعتماد به افراد دلال یا واسطه خودداری کنند.

کد خبر 580088

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 4 شهرداری اصفهان شهر کلانشهر تخلفات ساخت وساز شهرداری اصفهان مدیریت شهری کمیسیون ماده 100 شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه چهار شهرداری اصفهان کمیسیون ماده ۱۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی کیست؟
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟