Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کارکنان مجتمع دخانیات اصفهان طی نامه‌ای به عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن اعلام رضایت از حذف شرکت‌های پیمانکاری و تبدیل وضعیت نیروها، حمایت قاطع خود از مدیرعامل دخانیات را اعلام داشتند.

در ابتدای این نامه آمده است: ما پرسنل مجموعه دخانیات اصفهان، از میان خیل کثیر کارگران خدّوم و دلسوز این آب و خاک، دیار شهیدانی همچون سـردار حاج حسـین خرازی که پدر مرحوم ایشـان (حاج کریم خرازی) نیز عضـو خانواده بزرگ شـرکت دخانیات ایران بودند، بر آن شـدیم تا از مهد تنباکوی ایران، تنها مجتمعی که چهار کارخانه تولیدی در آن فعالیت دارد (تنباکوی باب داخله، تنباکوی معسـل و سـیگارت، تنباکوی مرغوب صـادراتی اصـفهان) به آیه شـریفه «لم یشـکر المخلوق لم یشکر الخالق»، عمل کرده و مراتب قدردانی خود را از عملکرد خداپسندانه آن مقام عالی اعلام نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیان شده است: بدون شـک حرکت بزرگی که در احیاء، رشـد و پویایی دوباره صـنعت دخانیات ایران طی چندین ماه گذشـته سـرعت بیش‌تری داده و باعث عملی شـدن فرمایشـات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شــده با تدبیر هوشــمندانه جنابعالی در انتخاب و انتصــاب جناب آقای دکتر عامریان مدیرعامل موســســه صــندوق حمایت و بازنشـسـتگی کارکنان فولاد و به تبع ایشـان، انتصـاب محمد مجاور شـیخان به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره محترم شـرکت دخانیات ایران صورت گرفته که در این مدت کوتاه، منویات مقام عظمای ولایت و فرهنگ جهاد و ایثار را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند تا شعارهای معظم له مبنی بر اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین سریع تر تحقق یابد.

پس از آن خاطرنشان شده است: تدابیر عالمانه، تلاش‌های شبانه روزی، افزایش خریدهای تضمینی محصول تنباکو و توتون از کشاورزان، حمایت از این قشر ضعیف و مقرر کردن بسته‌های حمایتی برای آنان، مبارزه با فســاد و مافیای دخانیات، پیگیری جهت افزایش ســهم بازار و مقابله با محصــولات خارجی و رقیب و توجه به موضــوع فروش تولیدات داخلی، اسـتفاده از ظرفیت‌ها و تکیه بر نیروهای مخلص و متخصـص شـرکت و از همه مهم‌تر، «تبدیل وضـعیت نیروهای پیمانکاری و قراردادی و حمایت‌های معیشـتی و مسـتمر» ما را بر آن می‌دارد تا ضـمن رضـایت‌مندی و تشـکر ویژه از جناب آقای دکتر شـیخان، حمایت خود را از ایشـان اعلام نموده و تمامی تلاش خود را در راسـتای اهداف عالیه شرکت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار بندیم.

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: بدیهی اسـت اقدامات خیرخواهان و تلاش خدمتگزاران صـدیق شـرکت دخانیات که در دوران ریاسـت جمهوری دولت مردمی جناب آقای کتر رئیسـی و برگرفته از اندیشـه امام راحل (قدس سـره الشـریف)، خون پاک شـهیدان و منویات روشـنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العاری) اسـت و همچنین عملی شـدن کامل وعده‌های داده شـده درخصـوص نوسـازی و بازسـازی دسـتگاه‌ها، انتقال ماشـین آلات جدید سـیگارسـازی و تنباکو به اصـفهان، برنامه‌ریزی متناسـب و مدون برای افزایش تولید و فروش انواع تنباکوهای صـادراتی، معسـل و سـنتی اصـفهان و نیز اسـتمرار کمک‌های مسـؤولان در مورد معیشـت پرسـنل باعث سـرعت بخشـیدن به اجرای برنامه‌های شرکت و افزایش روحیه جهادی در بین کارگران خواهد بود.

در پایان نیز ذکر شده است: لازم به‌ذکر اسـت مجتمع اصـفهان با بهره‌مندی از فضـای مناسـب، پتانسـیل‌ها و داشـتن محصـول اسـتراتژیک، تنباکو سـنتی، تنباکوی مرغوب صـادراتی و معسـل، ظرفیت و توان پیشبرد، بهره‌وری و سودبخشی بیش از پیش شرکت دخانیات ایران را دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شرکت دخانیات دخانیات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم

استاندار فارس با اشاره به سیاست و تلاش دولت مردمی سیزدهم برای حمایت از اقتصاد طبقه کارگری گفت: در همین زمینه، مدیریت ارشد فارس سیاست احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شیراز گفت: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راه و شهرسازی و مجتمع‌های تولیدی، دولت متعهد به پرداخت تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ساخت مسکن شده و سایر هزینه‌های احداث به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال نیز توسط صاحبان صنایع و با حمایت بانک‌ها پرداخت می‌شود.

وی حیات اقتصادی کشور را وابسته به تلاش کارگران دانست و افزود: سیاستگذاری دولت در جهت حمایت از معیشت، مسکن، درمان و سایر نیاز‌های طبقه کارگر است.

استاندار فارس بر لزوم ایجاد اشتغال برای افراد تحصیل کرده تاکید کرد و ادامه داد: حداقل ۲۵ درصد از سهمیه اشتغالزایی استان باید به دانش آموختگان با مدارج عالی تحصیلی اختصاص یابد.

ایمانیه افزود: فعالسازی کارخانه‌های راکد و نیمه راکد در سال ۱۴۰۲ اقدامی مهم بود که موجب احیا و ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد شد و امروز حتی برخی واحد‌های تولیدی استان با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

وی اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سهمیه اشتغالزایی فارس بالاتر از ۱۰۰ درصد به ثبت رسید و برای سال جاری نیز تحقق بیش از میزان تعیین شده هدف‌گذاری شده است.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به راه‌اندازی تعاونی‌های مصرف کارخانه‌ها و مجتمع‌های تولیدی گفت: هدف از اتخاذ چنین تصمیمی کاهش نقش واسطه‌ها است.

ایمانیه فعالسازی این تعاونی‌ها را راهگشا دانست و افزود: استان فارس بیشترین تولیدات در عرصه محصولات کشاورزی را دارد و کارگران نباید هزینه‌های گزافی که از تولید تا فروش به کالا افزوده می‌شود را متحمل شوند.

دیگر خبرها

  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان