Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:23:29 GMT

حامد لک از پرسپولیس جدا می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۶۵۳۲

اگرچه حامد لک با نظر یحیی گل محمدی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد اما بسیار بعید است با حضور علیرضا بیرانوند، او همچنان راضی به ادامه همکاری با سرخ پوشان باشد

حامد لک خلاف پیش بینی ها احتمالا از پرسپولیس جدا خواهد شد.

به گزارش طرفداری، حامد لک با پرسپولیس قرارداد دارد. دلخوری او از مذاکرات یحیی گل محمدی با بیرانوند در نقل و انتقالات نیم فصل درنهایت سرمربی پرسپولیس را به جایی رساند که برای رفع دلخوری های او به باشگاه تاکید کند قرارداد لک تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه بود که حامد لک روز 30 بهمن سال قبل در باشگاه حاضر شد و قرارداد خود را به‌مدت یک‌سال دیگر تمدید کرد.

همین موضوع باعث می شود این تردید ایجاد شود حامد لکی که از مذاکره با بیرانوند دلخور بود و از آن پس چنان از نظر روحی - روانی به هم ریخت تا امروز یکی از عومل نرسیدن پرسپولیس به کسب عنوان قهرمانی معرفی شود، آیا حاضر است نیمکت نشین بیرانوند شود؟ از سوی دیگر اصلا بیرانوند وقتی قرارداد بست با حضور حامد لک مشکلی نداشته است؟

اگرچه در شرایط فعلی هیچ پاسخ روشنی برای این سوال ها وجود ندارد اما آن چه در ماه های گذشته رخ داده و تجربه حضور دو دروازه بان مدعی در پرسپولیس (یا هر تیم داخلی دیگری) نشان می دهد بسیار بعید است فصل بعد شاهد حضور همزمان بیرانوند و لک درون قفس توری پرسپولیس باشیم.

برهمین اساس شنیده ها حکایت از آن دارد حامد لک با توجه به پیشنهادهای خوبی که از چند تیم لیگ برتری و به خصوص تیم های صنعتی دریافت کرده به احتمال زیاد از جمع سربخ ها جدا خواهد شد. اما خب با توجه به قراردادی که دارد احتمالا تمام تلاشش را به کار می می گیرد خودش برای جدایی پا پیش نگذارد.

 

بیشتر بخوانید:

وضعیت مبهم داوود فنایی برای ادامه همکاری با پرسپولیس

 

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟