Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@23:54:40 GMT

راهنمای خرید مودم دی لینک Dlink

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۶۹۴۲

راهنمای خرید مودم دی لینک Dlink

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات شبکه در جهان شرکت دی لینک است. در ادامه محتوا قصد بر این است تا اطلاعات دقیقی نسبت به بهترین مودم دی لینک Dlink موجود در بازار در اختیار کاربران قرار داده شود؛ تا تمام افراد بتوانند در هنگام خرید مودم اطلاعات دقیق نسبت به مودم‌های شرکت دی لینک در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا در این صورت تمام کاربران می‌تواند بدون نیاز به تخصص یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنند.

بهترین مودم جیبی دی لینک Dlink

اولین مودمی که در این محتوا مورد بررسی قرار خواهد گرفت مودم‌ جیبی است. زیرا مودم جیبی شرایط را به گونه‌ای برای کاربران فراهم می‌کند که در هر زمان و در هر مکانی کاربر بتواند به اینترنت متصل شوند. مودم 4G/LTE قابل حمل دی لینک مدل DWR-930M در حال حاضر یکی از بهترین‌ مودم‌های کمپانی دی لینک محسوب می‌شود. چون مزایای بسیار زیادی دارد برای مثال می‌توان به سرعت دانلود و انتقال ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه، باتری لیتیوم‌ یونی ۳۰۰۰ میلی آمپر و 3 آنتن با قدرت 1.5dbi اشاره کرد. در انتها باید این نکته را هم ذکر کرد که ۸ کاربر به صورت همزمان می‌توانند به این مودم متصل شوند که قابلیت یک ویژگی منحصر به فرد در این مودم محسوب می‌شود.

بهترین مودم ADSL خانگی دی لینک Dlink

مودم ADSL دی لینک یکی از پرفروش‌ترین مودم‌های adsl موجود در بازار محسوب می‌شود به همین دلیل بهتر است در این بخش از مقاله به نقد و بررسی یکی از بهترین مودم‌های adsl خانگی دی لینک پرداخته شود، مودم دی لینک مدل DSL-124 دارای طرفداران زیادی است زیرا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. از سوی دیگر دو آنتن قدرتمند با قدرت 5dbi دارد که نیاز کاربران را برای استفاده از اینترنت وای فای مرتفع می‌کند، در ادامه باید به سرعت انتقال و سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه این مودم اشاره کرد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، در انتها هم بهتر است ذکر شود که این مودم دارای 4 پورت rj-45 و1 پرت rj-11 برخوردار است.

بهترین مودم سیم کارت خور دی لینک Dlink

این روزها مودم‌های سیم کارت خور طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. به همین دلیل بهتر است ۱ مودم سیم کارت خور منحصر به فرد در این بخش از مقاله معرفی گردد. مودم LTE/4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 در حال حاضر یکی از بهترین مودم‌های سیم کارت خور موجود در بازار است که از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. از سوی دیگر جزء پرفروش‌ترین مودم های موجود در بازار محسوب می‌شود. در کنار طراحی فوق العاده‌ای که دارد. دارای قابلیت‌های متعددی همچون پشتیبانی از اس‌ام‌اس، پشتیبانی از شبکه ۴g، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر، صفحه ۱۰ اینچی OLED برخوردار است. در انتها باید این نکته هم ذکر شود که این مودم تنها از ۱۴۰ گرم وزن برخوردار است در نتیجه حمل و نقل آن بسیار آسان است.

بهترین مودم دی لینک Dlink برای گیم

مودم دوبانده دی لینک DSL-2870A سری VDSL مناسب‌ترین مودم برای بازی محسوب می‌شود، زیرا دارای سرعت دانلود و انتقال ۷۵۰ مگابیت بر ثانیه است، از سه عدد آنتن قدرتمند با قدرت 5dbi برخوردار است. از سوی دیگر از درگاه usb برخوردار است که بسیار کاربردی است و همچنین نمایشگر ال ای دی دارد. در انتها می‌توان این مودم را یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه برای گیمرها تلقی کرد.

بهترین مودم دی لینک سری lte

تصویر که در قسمت زیر درج شده است یک مودم LTE است که توسط کمپانی D-LINK تولید شده است و از شبکه‌های متعددی همچون 2G،3G،4G پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر نوع اتصال این مودم بی سیم و باسیم است و دارای ۴ پورت rj۴۵ است، در ثانی از دکمه WPS برخوردار است. در انتها بهتر است به این نکته هم اشاره شود که سرعت دانلود و انتقال این مودم ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است و دارای ۴ آنتن قدرتمند با قدرت ۵ دسی‌بل است که دو انتن خروجی آن LTE و دو آنتن دیگر وای فای است.

بهترین مودم های VDSL دی لینک Dlink

یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده مودم‌ VDSL، کمپانی دی لینک است که در حال حاضر مودم دو بانده دی لینک DSL-2877AL یکی از بهترین محصولات این کمپانی محسوب می‌شود. این نکته را باید در نظر گرفته شود که هر مودم دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. ویژگی‌های منحصر به فرد این مودم داشتن پورت usb، چهار عدد پورت rj45، قابلیت دوبانده، 3 عدد آنتن با قدرت 5dbi، سرعت انتقال و دانلود تا ۷۵۰ مگابیت بر ثانیه است. دقیقاً همین ویژگی‌ها باعث شده تا این مودم به یکی از بهترین مودم های دی لینک Dlink تبدیل شود.

بهترین مودم وایرلس با برد بالا دی لینک Dlink

مودم دی لینک ADSL2 2740 بهترین گزینه برای افرادی محسوب می‌شود که به دنبال بهترین مودم وایرلس با برد بالا هستند. زیرا این مودم دارای دو آنتن قدرتمند با قدرت 5dbi است. لازم به ذکر است که محدوده فرکانسی این مودم ۲.۴ گیگاهرتز است. از سوی دیگر از نمایشگر led برخوردار است. در انتها این قسمت از مقاله هم بهتر است به ویژگی‌هایی همچون کلیدهای WPS، کلیدهای روشن و خاموش، ۴ عدد پورت rj۴۵ و سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه اشاره کنیم.

بهترین مودم سیم کارت خور برای ماینر دی لینک Dlink

برای استخراج ارزهای دیجیتال همچون اتریوم و بیت کوین باید از مودم‌های سیم‌کارت‌خور با سرعت بالا استفاده کرد که بهترین گزینه در حال حاضر مودم بی سیم LTE دی لینک مدل DWR-M921 می‌باشد. چون ۴ عدد آنتن با قدرت ۵ دسی‌بل بر روی این مودم تعبیه شده است که دو آنتن خارجی آن LTE و دو آنتن خارجی دیگر تعبیه شده بر روی این مودم وای‌فای است. از سوی دیگر سرعت انتقال و دانلود این مودم ۴۴۴ مگابیت بر ثانیه است. که یک سرعت خوب در بین مودم های LTE محسوب می‌شود. در پایان هم بهتر است به ۴ عدد پورت rj۴۵ و یک عدد پورت WAN که در این مودم تعبیه شده است اشاره کنیم.

بهترین مودم با قابلیت vpn دی لینک Dlink

قابلیت vpn برای بسیاری از کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل بهتر است در این قسمت از محتوا به یکی از بهترین مودم‌های کمپانی دی لینک اشاره شود که دارای قابلیت vpn است. در واقع مودم دی لینک VDSL2 مدل DSL-224 سری New face یکی از بهترین مودم‌های موجود در بازار است که از قابلیت vpn برخوردار است، آنتن‌های قوی دارد. از قابلیت qos برخوردار است و سرعت دانلود و آپلود آن هم بسیار بالا است.

بهترین مودم دی لینک Dlink از لحاظ سرعت

آخرین مودمی که در این محتوای به آن اشاره خواهد شد مودم دی لینک ۲۷۵۰ سری ADSL2 Plus است. این مودم دارای سرعت بالایی است. در ثانی دو آنتن قدرتمند با قدرت ۵ دسی‌بل بر روی آن تعبیه شده که نیاز هر کاربر را مرتفع می‌کند. هر کاربر با استفاده از این مودم می‌تواند سرعت انتقال و دانلود تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را تجربه کند.

نتیجه گیری:

هر کاربر با مطالعه این مقاله می‌تواند اطلاعات کاملی نسبت به بهترین مودم های دی لینک Dlink به دست بیاورد. در نتیجه مطالعه این محتوا می‌تواند تاثیر مستقیم بر روی خرید مودم بگذارد. زیرا مودم‌های معرفی شده در این مقاله جزء بهترین مودم‌های شرکت دی لینک هستند.

کد خبر 1638546

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مگابیت بر ثانیه موجود در بازار سرعت دانلود سرعت انتقال ترین مودم سیم کارت خور محسوب می شود سوی دیگر حال حاضر مودم دارای قدرت 5dbi تعبیه شده قابلیت vpn دو آنتن بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی