Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@13:25:44 GMT

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور (کن از نمای نزدیک)

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۲۷۸

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور (کن از نمای نزدیک)

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور (کن از نمای نزدیک) را که نقدی بر جشنواره فیلم کن است عصر امروز دوشنبه ۱۶ خرداد در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) تهران افتتاح شد.این نمایشگاه در پی اهانت فیلم سینمایی عنکبوت مقدس به ساحت امام رضا (ع) و تقدیر از این فیلم حرمت‌شکن در جشنواره فیلم کن برپا می‌شود و تا ۲۶ خردادماه به کار خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/2722717 درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اينكه در هفته هاى اخير موضوع نبرد حسن يزدانى و كامران قاسمپور براى انتخاب ملى پوش وزن ٨٦ كيلوگرم ايران در المپيک ۲۰۲۴ پاریس حسابی داغ شده بود، با اعلام تصمیم نهایی کادرفنی در خصوص نفر اعزامی این وزن شرایط کاملا تغییر کرد.

با توجه بهبود مصدومیت حسن یزدانی و چرخه انتخابی که از قبل اعلام شده بود، این کشتی گیر ۹ مداله ایران در جهان و المپیک باید بعد از حضور‌ در‌ اردوی تیم ملی به تورنمنت مجارستان اعزام می شود. اگر شرایط حسن یزدانی همچون سال های گذشته و قبل از جراحی کتف باشد، او مجوز حضور‌ در المپیک را کسب می کند.

اما کامران قاسمپور که از چرخه انتخابی ۹۷ کیلوگرم جا ماند، حالا تنها امیدش برای المپیکی شدن همین وزن ۸۶ کیلوگرم و اتفاقات پیش روست. او شاید در روزهای آخر با تصمیم کادرفنی وارد چرخه انتخابی این وزن شود.

همین چند درصد احتمال باعث شده تا کامران که در سال های اوج کشتی خود به سر می برد، با انگیزه تمام در اردوی تیم ملی حاضر شود و به این شکل از طناب هم بالا برود؛ آن هم با نمایی از مردان طلایی کشتی ایران‌ در المپیک.

کامران قاسمپور که احتمالا این روزها مثل گذشته با همشهری و رقیب خود یعنی حسن یزدانی ارتباط نزدیکی ندارد، با آمادگی کامل در تمرینات حاضر می شود تا حتی در صورت از دست رفتن المپیک در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم به میدان برود و در مسابقات جهانی غیرالمپیکی‌ دنبال سومین طلای جهانی خود باشد.

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن