Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@06:36:34 GMT

خرید دستگاه حکاکی لیزر فایبر

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۲۸۶

دستگاه لیزر فایبر چیست؟

دستگاه لیزر فایبر نوعی دستگاه الکترونیکی است که به وسیله فیبر نوری اشعه لیزر را روی سطح مورد نظر هدایت کرده و عملیات برش، ماشین کاری و حکاکی را انجام می دهد. این دستگاه در مدل های مختلفی وارد بازار می شود و شامل دو نوع کنترل عددی و دستی می باشد. این دستگاه کار برد های مختلفی اعم از برش، حکاکی، زنگ زدایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. می باشد. دستگاه هایی که برای حکاکی استفاده می شوند معمولا از نوع کنترل عددی می باشند. از کار آمد ترین قابلیت های این دستگاه می توان به برش لیزری اشاره کرد. دستگاه لیزر فایبر از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که از جمله آن ها می توان به سیستم مکانیکی شامل شاسی، پینتون، موتور، رک و سیستم نوری شامل سورس لیزر، فیبر نوری، هد برش و سیستم الکترونیکی شامل کنترلر و درایور ها می باشد.



کاربرد دستگاه لیزر فایبر؛

دستگاه لیزر فایبر امروزه در صنعت های مختلفی استفاده می شود که از جمله آم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

۱_ کاربرد لیزر فایبر در صنعت خودرو سازی؛ صنعت خودرو سازی صنعتی بسیار پیشرفته است که با استفاده از دستگاه برش فلزات پیشروی می کند. این دستگاه علاوه بر تولید ورقه های فلزی در خودرو در ساخت قطعات کوچک خودرو بسیار کاربرد دارد. این دستگاه ها در صنعت خودرو سازی متخصص در برش لوله های فلزی هستند و در هنگام برش در سطح فلز فرسایش ایجاد نمی کند.

۲_ کاربرد دستگاه لیزر فایبر در صنعت جواهر سازی؛ صنعت جواهرات به گونه ای است که باید برش های بسیار دقیق با ظرافت و کیفیت بالا در سطح فلزات و سنگ ایجاد شود. هم چنین حکاکی روی سنگ و فلز در این صنعت روی جواهرات رایج است. دستگاه برش لیزر فایبر توانایی برش و حکاکی اشکال پیچیده با کیفیت و دقت بالا را دارد. دستگاه لیزر فایبر به صورت گسترده ای جهت لیزر فلزات به کار می رود‌. از جمله مهم ترین استفاده های این دستگاه در صنعت جواهر سازی و جهت ایجاد برش ها و حکاکی های ظریف و دقیق می باشد.

۳_ کاربرد دستگاه لیزر فایبر در صنعت پزشکی؛ از برش فلزات جهت ساخت دستگاه های پزشکی گرفته تا انجام عمل های جراحی روی بدن انسان با لیزر توسط دستگاه لیزر فاییر انجام می شود. استفاده از این دستگاه در صنعت پزشکی به گونه ای است که صنعت پزشکی بدون این دستگاه فلج خواهد شد. به دلیل این که کلیه دستگاه های ساخته شده و عمل های انجام شده با این دستگاه به ظرافت و دقت زیادی نیاز دارد این دستگاه تا حد زیادی می تواند مشکلات صنعت پزشکی را حل کند.

۴_ کاربرد دستگاه لیزر فایبر در صنعت الکترونیک؛ مهم ترین ماده در صنعت الکترونیک سیلیکون می باشد. صنعت الکترونیک روز به روز در حال پیشرفته شدن می باشد و نیاز به تراشه های کوچک تر و ظریف تر دارد. دستگاه برش لیزر فاییر به دلیل دقت بالایی که در ایجاد برش های ظریف دارد برای برش تراشه های ظریف و سیلیکون در صنعت الکترونیک بسیار مناسب است.

خرید دستگاه حکاکی لیزر فاییر؛

اگر قصد خرید دستگاه لیزر فایبر را دارید حتما قبل از خرید به نکات زیر ت جه کنید؛

۱_ برند تولید کننده دستگاه؛ هنگام خرید دستگاه لیزر فایبر حتما به برند تولید کننده دستگاه توجه کنید. این دستگاه باید از قطعات با کیفیت و مواد درجه یک ساخته شود. حتما این دستگاه را با برند های معتبر تهیه کنید.

۲_ توان دستگاه لیزر فایبر؛ هر چه ضخامت فلزات بیش تر باشد دستگاه قدرت بیش تری جهت برش نیاز دارد. دستگاه های لیزری که توان سورس بالاتری دارند گران تر هستند و قادر به برش فلزات ضخیم می باشند. بنابراین قبل از خرید دستگاه حتما به این نکته توجه کنید که دستگاه را برای چه کاری می خواهید و بنا بر نیازی که دارید دستگاهی با توان مناسب انتخاب کنید.

۳_ جنس شاسی دستگاه؛ شاسی دستگاه به دلیل تحمل وزن دستگاه باید از جنس موادی باشد که مقاومت بالایی داشته باشند. در هنگام خرید دستگاه حتما به جنس شاسی توجه کنید‌.

۴_ کیفیت و قیمت دستگاه؛ دستگاه برش لیزر فایبر دارای انواع مختلفی است که هر کدام قیمت خاص خود را دارد. در هنگام خرید دستگاه توجه کنید دستگاه علاوه بر این که دارای کیفیت مناسبی باشد قیمت به صرفه ای نیز داشته باشد.

۵_ دقت برش دستگاه؛ همان طوری که گفته شد این دستگاه جهت برش و حکاکی های بسیار ظریف مانند برش و حکاکی در صنعت جواهرات کاربرد دارد. بنابراین باید دقت برش دستگاه به گونه ای باشد که بتواند برش های بسیار ریز و ظریف را انجام دهد. قبل از خرید دستگاه حتما دقت آن را در نظر بگیرید.

۶_ کیفیت و برند قطعات دستگاه؛ علاوه بر برند تولید کننده دستگاه جنس و برند قطعات دستگاه دارای اهمیت بالایی می باشد. این قطعات باید دارای کیفیت مناسب و استحکام بالایی باشند. پس در هنگام خرید دستگاه برش لیزر فایبر حتما این نکته را در نظر داشته باشید.



دستگاه برش لیزر فایبر را از کجا تهیه کنیم؟

لیزر فلزات، حکاکی و برش روی فلزات نیازمند دستگاهی مناسب با دقت بالا مانند دستگاه لیزر فایبر می باشد. امروزه مراکز بسیاری هستند که انواع مختلفی از دستگاه لیزر برش فلزات از جمله دستگاه لیزر فایبر را عرضه می کنند. امروز در این مقاله قصد داریم مرکزی را به شما معرفی کنیم که انواع مختلفی از دستگاه لیزر برش فلرات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما عرضه می کند. مجموعه رادوکس عرضه کننده این دستگاه پر کاربرد می باشد و شما می توانید جهت انجام لیزر فلزات این دستگاه را از مجموعه رادوکس خریداری کنید. ثبت سفارش از این مجموعه به صورت اینترنتی می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت مشخصات و قیمت تمامی محصولات را مشاهده کنید و آن را سفارش دهید. سفارشات شما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن با ضمانت کالا به شما تحویل داده خواهد شد. جهت دریافت راهنمایی های بیش تر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت رادوکس اقدام کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: دستگاه برش لیزر فایبر هنگام خرید دستگاه صنعت الکترونیک صنعت پزشکی برش فلزات دستگاه ها توجه کنید برش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود

عاملی که در جهان به‌عنوان روح فوتبال شناخته می‌شود، بسیاری از بازی‌های محبوب‌ترین ورزش جهان را به خاطر بدرفتاری افرادی معدود از دست می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران یکی از جرایم ثابت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی فصل‌های گذشته لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بوده است، تیری که گاهی در مواقع حساس و دیدارهای سرنوشت‌ساز شلیک می‌شود و ممکن است در تعیین قهرمان نیز اساسی باشد.

کمیته انضباطی، این حکم را در پی تخلفات قابل توجه هواداران تیم‌ها صادر می‌کند. با این حال تجربه نشان می‌دهد محرومیت فوق، هیچ تأثیری در ایجاد فضای سالم‌تر و کاهش تخلفات در ورزشگاه‌ها ندارد. مثلاً استقلال و پرسپولیس در اولین بازی خانگی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به خاطر حوادث دربی فینال جام حذفی تماشاگران خود را به همراه نداشتند، در دربی 103 تهران اما شاهد رفتارهای زننده گسترده‌تری بودیم و این بازی بارها به دلیل پرتاب اشیای هواداران متوقف شد.

محرومیت هواداران شمس آذر

به نظر می‌رسد نبود امکانات لازم برای شناسایی هواداران خاطی، نقش اصلی را در صدور این احکام تکراری و بی‌فایده ایفا می‌کند. وقتی مأموران امنیتی نمی‌توانند تماشاگران متخلف را شناسایی کنند، کمیته انضباطی راهی بهتر از محرومیت تماشاگران یک تیم نمی‌بیند.

در صورتی که دوربین‌های چهره‌زن در ورزشگاه‌های نصب و با متخلفان برخورد شود، دیگر نیازی به محرومیت چند هزار هوادار نیست. استفاده از لیزر که طی چند سال اخیر در ورزشگاه‌ها مُد شده، یکی از دلایل کمیته انضباطی برای محرومیت هواداران است. این در حالی است که در حین بازی، تصاویری از فرد صاحب لیزر منتشر می‌شود. این تصاویر می‌تواند به کمک مأموران امنیتی بیاید و به جای محرومیت همه تماشاگران، می‌توان با کسی برخورد کرد که از لیزر استفاده می‌کند.

مثلاً شمس آذر قزوین به دلیل استفاده تعدادی از هواداران خود از لیزر، نارنجک دستی و سنگ، در دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر باید در ورزشگاه بدون تماشاگر از پیکان میزبانی کند. در صورتی که اگر مأموران در همان ورزشگاه اقدام به شناسایی و برخورد با هواداران متخلف می‌کردند، چند هزار تماشاگر قزوینی تاوان تخلف چند نفر را نمی‌دادند.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، هواداران استقلال و پرسپولیس در دیدار روز 24 اسفند اشیایی به زمین پرتاب کردند که کمیته انضباطی در حکمی جالب توجه، حکم به تخلیه چهار سکوی هواداران در دربی رفت و برگشت سال آینده داد. این در شرایطی است که همان هوادارانی که سیب و سنگ به زمین پرتاب کردند، می‌توانند در جایگاه دیگری بنشینند و همان کار را در دربی‌های سال آینده تکرار کنند!

واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان

شماره‌گذاری صندلی‌ها، دومین راه برای شناسایی هوادارانی است که رفتار نادرستی در ورزشگاه دارند. یک تماشاگر برای حضور در سالن سینما یا کنسرت، یک صندلی انتخاب می‌کند و پس از پرداخت هزینه بلیت، یک صندلی ویژه برای او در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که این تماشاگر روی صندلی دیگری بنشیند، به او تذکر داده می‌شود و وی مجبور است به صندلی انتخاب شده خودش بازگردد.

در صورتی که این رویه در ورزشگاه‌های فوتبال (در مقیاس گسترده‌تر) پیاده شود، با شناسایی منشأ پرتاب سنگ یا لیزر می‌توان متوجه شد که چه کسی تخلف می‌کند تا پس از برخورد با او، یک تیم را از همراهی هواداران خود محروم نکنیم. فوتبالی‌ها جمله معروفی دارند که می‌گویند «تماشاگران روح فوتبال هستند» و این مسئله در بازی‌های بی‌روح دوران کرونا به چشم آمد. مجازات معدود متخلفان به جای انبوه افراد بی‌گناه هم به عدالت نزدیک‌تر است، هم «روح» را از فوتبال نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود