Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:02:44 GMT

۵۱۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های فارس نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۴۰۶

۵۱۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های فارس نصب می‌شود

گروه استان‌ها_ مدیرکل غله و بازرگانی استان فارس از نصب ۵۱۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های استان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، و  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مهدی جمالی با بیان اینکه طرح هوشمندسازی یارانه آرد در فارس به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در کشور اجرا می‌شود، اظهار داشت: برای اجرای این طرح 510 دستگاه کارت‌خوان در نانوایی‌های استان فارس نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: طرح مذکور به صورت آزمایشی پس از استان‌های قزوین و زنجان و همزمان با خراسان شمالی به‌ منظور توزیع عادلانه آرد و کوتاه کردن دست دلالان و قاچاقچیان در فارس اجرا می‌شود. 

جمالی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی طرح اندیشده شده است، تصریح کرد: نرم‌افزار موجود تمام فرایند خرید آرد تا فروش نان را کنترل می‌کند و احتمال تخلف بسیار کاهش می‌یابد.

 وی گفت: در طرح فروش نان از طریق دستگاه کارت‌خوان هوشمند سقف اعتبار خرید نان برای هر نفر لحاظ می‌شود و در صورتی که در زمان خرید از کارت‌های تکراری استفاده شود، علاوه بر اینکه سیستم هوشمند به کاربر و کاربران سیستم هشدار می‌دهد، از اعتبار کارت نیز کسر می‌شود.

جمالی ابراز کرد: استفاده از کارت تکراری برای فروش نان بیشتر و بهره‌مندی از یارانه بیشتر تقریباً منتفی است، کما اینکه با توجه به وصل بودن به حساب سپید سپه (حساب خرید آرد) فروش نان باید متناسب با خرید آرد باشد.

استاندار زنجان: نان در استان زنجان گران نمی‌شود/ نانوایی‌ها یارانه آرد می‌گیرندیارانه آرد صنف و صنعت بیشتر نصیب کشورهای همسایه می‌شوداستاندار زنجان: نحوه ارائه یارانه آرد به نانوایان تغییر می‌کند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان فارس با بیان اینکه در صورت فروش نان بیشتر از میزان آرد خریداری شده توسط نانوا سامانه به کاربران ناظر هشدار می‌دهد، افزود: اکثر نانواهای استان انسان‌هایی زحمت‌کش، شریف و پاک‌دست هستند و در شرایط سخت نسبت به طبخ و عرضه نان در کمال سلامت اقدام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: از سوی بانک عامل به هریک از واحدهای خبازی یک دستگاه کارتخوان هوشمند تحویل شده که اگر زیر ساخت‌ها اجازه دهد، سایر بانک‌ها هم می‌توانند مجوز نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در تأمین نانوایی بگیرند و با نصب آن خدمات بانکی خود را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/422/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه کارتخوان دستگاه کارت استان فارس یارانه آرد نانوایی ها فروش نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۰ تن گندم از نیمه دوم فروردین تاکنون از کشاورزان استان به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.
حسینی افزود: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین و ۶۰۰ دستگاه دروگر برای برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است و به بهره برداران در برداشت و خرید گندم کمک می‌کنند.
وی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند.

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است