Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:24:51 GMT

امکانات ورزشی شهرستان انار کرمان نامطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۵۱۴

امکانات ورزشی شهرستان انار کرمان نامطلوب است

به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مجلس، حجت الاسلام حسین جلالی روز دوشنبه در جمع هیأت‌های ورزشی شهرستان انار در محل فرمانداری اظهارکرد: ورزش یک امر ضروری و لازم برای همه اقشار جامعه است و باید برای توسعه ورزش و راه‌اندازی هیأت ورزشی در یک منطقه ابتدا زیرساخت‌های آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش هرچه هزینه شود، ارزشمند بوده و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود بیان کرد: به‌رغم وجود استعدادهای زیاد در علاقمندان به ورزش در شهرستان انار امّا امکانات ورزشی و وضعیت ورزش و جوانان این شهرستان تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: این شهرستان دارای یک اداره ورزش و جوانان آن هم با یک نفر نیروی انسانی است که دولت باید نسبت به تجهیز نیروی انسانی این اداره و مجهز کردن مکان های ورزشی به امکانات لازم اقدام کند.

وی عدم ثبات مدیریت در کشور را مانع پیشرفت و اجراشدن برنامه‌ها دانست و افزود: برنامه‌محوربودن جای خود را به فردمحور بودن داده است و زمانی که با یک مدیر در خصوص یک مسأله برنامه‌ریزی می‌کنیم و آن مدیر یا مسئول تغییر می‌کند برنامه‌ها هم دچار چالش شده و از اجراشدن باز می‌مانند.

حجت الاسلام جلالی در ادامه به تخصیص بودجه ناچیز برای ۱۶ هیأت ورزشی شهرستان انار اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که هست، بر اساس اولویت‌بندی بودجه هزینه شود و نسبت به تقویت ورزش پهلوانی و روستایی نگاه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کد: مسئولان برای جذب بودجه و اعتبارات بیشتر تلاش کنند ما نیز پیگیری‌های خود را ادامه خواهیم داد.

شهرستان انار در  ۲۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد

برچسب‌ها ورزش همگانی کرمان تجهیزات ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی کرمان تجهیزات ورزشی ورزش همگانی کرمان تجهیزات ورزشی شهرستان انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند