Web Analytics Made Easy - Statcounter

«الحشد الشعبی» از عملیاتی مشترک به منظور جستجوی لانه‌های گروه تروریستی داعش در شرق «صلاح‌الدین» خبر داد.

به گزارش مشرق، «الحشد الشعبی» و نیروهای پلیس عراق امروز (دوشنبه) یک عملیات امنیتی را در شهرستان «الدور» در شرق «صلاح الدین» آغاز کردند.

بر اساس گزارش «واع»، در بیانیه الحشد الشعبی آمده، نیروهای مشترک پلیس و الحشد الشعبی عملیات تفتیش به منظور جستجوی لانه‌های گروه تروریستی داعش در شهرستان الدور انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تأکید شده که هدف از عملیات مذکور پایان دادن با پایگاه‌های داعش در منطقه مذکور است.

در همین زمینه، سرویس اطلاعات عراق دیروز یکشنبه از یک عملیات گسترده در بغداد علیه گروه تروریستی داعش خبر داد.

این نهاد عراقی با انتشار بیانیه‌ای خبر داد، در راستای دستاوردهای سرویس اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور عراق در خصوص مبارزه با داعش و تعقیب عناصر داعش، نیروهای اطلاعاتی، در بغداد عملیاتی انجام دادند.

پایگاه خبری المعلومه ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، در جریان این عملیات، ۱۴ تروریست از جمله چند سرکرده ارشد بازداشت شدند.

به گفته سرویس اطلاعات عراق، در بین افراد بازداشتی باید به سرکرده‌های ارشدی مانند «ابو سفانة»، «ابو عمر» و «ابو مصعب» اشاره کرد. این افراد در جریان چند کمین بازداشت شدند.

در همین راستا، «عدی عبد الهادی» از رهبران ائتلاف پارلمانی الفتح عراق درباره نقش مهم سازمان الحشد الشعبی در مبارزه با گروه تروریستی داعش  تأکید کرد، نقش الحشد اللشعبی در عرصه امنیتی عراق، مهم و بسیار کارآمد است؛ به ویژه در مناطق آزاد شده‌ای که در مبارزه با تروریسم، با مشکلات بزرگتری روبروست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت الحشد الشعبی داعش پلیس عراق وزارت کشور عراق حشد الشعبی گروه تروریستی داعش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • بازداشت چند داعشی در استانبول