Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@08:07:13 GMT

آغاز به کار 1500 پايگاه دانش آموزي از اول تير

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۰۴۰

خبرگزاری آریا-قائم مقام سازمان دانش آموزی از آغاز به کار 1500 پایگاه تابستانی دانش آموزی از اول تیر خبر داد و گفت: 6 هزار و 400 مربی در این پایگاه ها به دانش آموزان مهارت های زیست بهتر اجتماعی را می آموزند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین عبادتی افزود: این پایگاه ها شامل فعالیت های مهارتی ، معرفتی ، تفریحی و آموزشی با حضور دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی و مربیان تخصصی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد : ثبت نام دانش آموزان در مدارس با مشارکت خانواده ها انجام خواهد شد که این ثبت نام به صورت حضوری و اینترنتی خواهد بود و نشانی سامانه ثبت نامه به زودی از طرف روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد.
آقای عبادتی افزود : مهارت های آموزش داده شده در این پایگاه ها شامل مهارت های روابط اجتماعی و عمومی و زیست در شرایط سخت و کسب و کار نوین خواهد بود.
وی گفت : مهارت ها همچنین به صورت عمومی و اجتماعی ، تشکل های دانش آموزی است که به کسب فضایل 14 گانه زیست بهتر اجتماعی منجر خواهد شد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی افزود : خانواده ها می توانند با مراجعه به پایگاه های اجتماعی از جزییات آموزش این مهارت ها معطل شوند.
آقای عبادتی گفت : اختتامیه مجلس دانش آموزی بعد از آزمون سراسری دانشگاه ها در مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
وی از اجرای طرح هر مدرسه یک خبرنگار خبر داد و افزود : از صد هزار مدرسه مورد هدف 60 هزار مدرسه انتخاب شده اند که شامل دانش آموزان مقاطع ابتدایی تا دبیرستان خواهند بود.
آقای عبادتی گفت : این خبرنگاران مناظره های دانش آموزی را در مجلس دانش آموزی اطلاع رسانی خواهند کرد و اردوهای ملی را هم برای دانش آموزان منتخب پیشتاز برگزار خواهیم کرد.
وی افزود : 5 اردوی ملی امسال برای دانش آموزان اجرا می شود و برای اولین بار اردوی ملی دانش آموزان عشایر با شرکت 1300 دانش آموز اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانش آموزی دانش آموزان دانش آموزی پایگاه ها خواهد شد مهارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد

به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولانی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز شنبه ۱۵ اردیبشهت آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است