Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پایان آگوست ۲۰۱۹، یک آژانس بازاریابی و روابط عمومی بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرد که در آن مردی از پاکستان که ادعا می‌کرد بیت‌کوین را اختراع کرده بود نشان می‌داد. در حالی که بلال خالد پاکستانی هیچ مدرکی ارائه نکرد، مؤسس آژانس روابط عمومی اخیراً کتابی به نام «پیدا کردن ساتوشی: داستان واقعی پشت خالق مرموز بیت کوین ساتوشی ناکاموتو» منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً سه سال پیش در آگوست ۲۰۱۹، جامعه ارزهای دیجیتال با فردی به نام بلال خالد و یک آژانس روابط عمومی به نام Ivy McLemore & Associates آشنا شد. بلال خالد پاکستانی با نام های جیمز کان یا جیمز بلال کان نیز شناخته می شود. در آن زمان در سال ۲۰۱۹، خالد یک پست وبلاگی سه قسمتی را در پورتال وب satoshinrh.com به نام "افشای من" منتشر کرد. در بخش اول، خالد ادعا می کند که "حقایق ناشناخته در مورد ایجاد بیت کوین" و برخی از "تحولات" را که منجر به ترک وی شده است، به اشتراک می گذارد. افشای خالد توسط آژانس روابط عمومی Ivy McLemore & Associates تقویت شد، زیرا این شرکت در مورد این رویداد توییت کرد و با تیم های خبری تماس گرفت.

در قسمت دوم، خالد، که ادعا می‌کند بیت‌کوین را اختراع کرده است، اطلاعاتی را درباره اعدادی که بر تصمیم‌های او در طول ساخت نرم‌افزار تأثیر گذاشته است، به اشتراک می‌گذارد. بخش دوم همه حقایق مربوط به ۹۸۰۰۰۰ بیت کوین را فاش می کند. در قسمت سوم، خالد هویت واقعی خود را فاش می کند و توضیح می دهد که تمام سکه هایی که استخراج کرده روی یک کامپیوتر بوده است. ظاهراً رایانه خالد یک لپ‌تاپ فوجیتسو بود که دارای «رمزگذاری درجه نظامی» بود.

گزارشی از داستان منتشر شده در نوامبر ۲۰۱۹ می گوید که یک روز عصر، مخترع خودخوانده بیت کوین می گوید که لپ تاپ فوجیتسو را روشن کرده است که ظاهراً حاوی ۹۸۰ هزار بیت کوین بود و تمام چیزی که نشان می داد یک صفحه خالی بود. او فکر نمی‌کرد مشکل از هارد دیسک باشد، بنابراین تصمیم گرفت لپ‌تاپ را برای تعمیر به یک مرکز تعمیر بفرستد، و همچنین دستورالعمل‌های خاصی را گذاشت که می‌گفت: «به هارد دیسک دست نزنید». شرکت تعمیر به خالد توضیح داد که مشکل هارد دیسک بوده و سخت افزار «کاملاً مرده است».

پس از بیانیه‌های مطبوعاتی و توییت‌های منتشر شده توسط آیوی مک‌لمور، حساب فوق‌الذکر از داستان منتشر شده در نوامبر ۲۰۱۹، آخرین توییت آژانس روابط عمومی تا اول ژوئن ۲۰۲۲ بود. با این حال، در این ماه، آیوی مک لمور، بنیانگذار آژانس بازاریابی و روابط عمومی، کتابی به نام «پیدا کردن ساتوشی: داستان واقعی پشت خالق مرموز بیت کوین ساتوشی ناکاموتو» منتشر کرد.

این کتاب به خوانندگان این فرصت منحصر به فرد را می دهد تا به خبرنگاری بپیوندند که در جستجو برای خالق بهترین سرمایه گذاری جهان است. به ۴۰ نامزد نگاه می کند و به یک مظنون کمتر شناخته شده و زیر رادار می رسد که اسرار خیره کننده و قبلاً ناگفته ای دارد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1638545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال ارز دیجیتالی بیت کوین رمز ارز آژانس روابط عمومی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،   روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد