Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم ولی برای کسب این عنوان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در مورد آخرین وضعیت اردوهای آماده‌سازی تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: ما تمرینات پیش‌فصل را از شهرستان ورزقان آغاز کردیم و حدود یک هفته در این شهرستان اردو زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تیم مس سونگون متعلق به شهرستان ورزقان است به احترام مردم این دیار همیشه اردوهای خود را از این شهرستان استارت می‌زنیم.

وی افزود: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم. ورزقان از نظر ارتفاع از سطح دریا و وضعیت آب‌وهوایی واقعا شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و دو جلسه تمرین هوازی عالی هم در این اردو برگزار کردیم. در ادامه قرار بود به منظور برپایی اردویی در کیش حاضر شویم که این اردو بخاطر همزمانی با تعطیلات لغو شد و اردوی تبریز را جایگزین کردیم. درحال حاضر تمرینات‌مان را در تبریز برگزار می‌کنیم و اعضای تیم بصورت شبانه‌روزی در اختیار باشگاه قرار دارند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اعلام اینکه نقل‌وانتقالات این تیم به پایان رسیده است، گفت: قبل از حضور ما ۸۵ درصد تیم بسته شده بود و در ادامه آقای سنگ‌سفیدی و عزتی دو بازیکن ملی‌پوش را جذب کردیم. درکل تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. به نظرم تیم بسیار خوبی داریم و ان‌شاءالله که بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جذب مرتضی عزتی از سوی رسانه باشگاه مس سونگون به صورت رسمی اعلام نشده است، عنوان کرد: آقای عزتی از شروع اردوی آماده‌سازی به تیم ملحق شده‌اند و قراردادشان به ثبت رسیده است. البته ما بابک نصیری را هم به عنوان سهمیه لیگ برتری به خدمت گرفته‌ایم که با توجه به پر شدن لیست بازیکنان و طبق مقررات سازمان لیگ از هفته هفتم اجازه بازی خواهد داشت.

تقی‌پور همچنین در واکنش به سوال دیگری مبنی بر اینکه «آیا مس سونگون برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی دارد یا خیر؟» تأکید کرد: استفاده از بازیکنان خارجی در شرایط اقتصادی کنونی هزینه بسیار زیادی می‌طلبد. همانطور که گفتم تیم بسیار خوبی داریم ولی در صورت نیاز حتما به جذب بازیکن خارجی هم فکر خواهیم کرد.

جوانگرایی و بومی‌گرایی خوبی در مس سونگون انجام شده است. معتقدم حضور بازیکنان بومی در تیم مس سونگون نعمت است و انگیزه‌ای برای جوانان شهرمان می‌شود تا رویاهای خود را در تیم پرافتخار مس جستجو کنند. البته ما به حمایت هواداران و اصحاب رسانه نیاز داریم تا به خواسته کسب مقام قهرمانی جامه عمل بپوشانیم.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه انتظارات از باشگاه مس سونگون پس از موفقیت‌های سال‌های اخیر بسیار بالا رفته است که این کار را سخت می‌کند، گفت: من قول قهرمانی نمی‌دهم اما این نوید را به هواداران می‌دهم که تمام توانمان برای کسب نتایج خوب و در شان ورزش آذربایجان تلاش کنیم. هدف اصلی ما کسب مقام قهرمانی است که قطعا با کمک هواداران می‌توانیم به این هدف برسیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید