Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی صلواتی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به میزان تردد در جاده‌های استان اصفهان در تعطیلات نیمه خرداد اظهار داشت: براین اساس در بخش خودروهای حمل مسافر عمومی شاهد کاهش هشت درصدی تعداد سفر و افزایش ۹.۵ درصدی تعداد مسافر بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آمارها بیانگر افزایش اشغال صندلی بوده و با توجه به کاهش بیماری کرونا تعداد صندلی تکمیل شده افزایش داشته است. 

صلواتی با اشاره به اینکه در مجموع در استان اصفهان در تعطیلات نیمه خرداد از یازدهم تا پانزدهم خرداد ۱۰ هزار و ۱۸۸ سفر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انجام شده است، اضافه کرد: ۱۱۶ هزار و ۲۶۷ نفر در این سفرها جابجا شده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان همچنین با اشاره به انجام هشت میلیون و ۳۱۲ هزار و ۸۸۹ تردد خودرو در این بازه زمانی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: بر مبنای این اطلاعات، شمار ورود خودروهای ورودی به استان ۷۹ درصد بیشتر از سال گذشته بود. 

وی با بیان اینکه از ۱۱ تا ۱۵ خرداد امسال ۵۰۳ هزار و ۸۰۷ دستگاه خودرو به استان وارد و ۵۱۹ هزار و ۸۱۰ خودرو از استان خارج شد، اضافه کرد: تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۴۷ و ۵۳ درصد افزایش یافته است. 

صلواتی با بیان اینکه محورهای گلپایگان – دهق و برعکس، انارک – جندق و برعکس، سجزی – نائین و برعکس، داران – چادگان، شهرضا – اصفهان، سمیرم – یاسوج و شهرضا – اصفهان به عنوان ۱۰ محور با بیشترین درصد تردد در این ایام در استان شناسایی شده است، افزود: همچنین باید توجه داشت که در محورهای بهارستان – اصفهان و برعکس، آزادراه اصفهان – زرین شهر و برعکس، نجف‌آباد – تیران، اصفهان – شهرضا و برعکس و شاهین شهر – مورچه خورت بیشترین درصد تخلف سرعت در این ایام ثبت شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به اینکه عمده مسافران اصفهان در تعطیلات نیمه خرداد از استان‌های تهران، فارس و چهارمحال و بختیاری، یزد و قم بوده‌اند، ادامه داد: ۲۳ درصد خودروها از یک تا ۲ روز، ۱۵ درصد از ۲ تا ۳ روز و ۱۰ درصد از ۳ تا ۴ روز در استان اقامت داشته‌اند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسافر اصفهان راهداری راه و شهرسازی تعطیلات خرداد صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به بازار اصفهان خبر داد و گفت: ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار آماده خدمت‌رسانی است و موتورسیکلت‌های شهروندان را پذیرش می‌کند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت موتورسیکلت طبق مصوبه هیئت مدیره بازار از هفدهم اردیبهشت اجرا شد، اظهار کرد: تمام ورودی‌های بازار بزرگ و میدان امام (ره) بسته شد و موتورسواران باید موتور خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده پارک کنند.

وی با بیان اینکه ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار آماده خدمت‌رسانی است و موتورسیکلت‌های شهروندان را پذیرش می‌کنند، افزود: بازاریان همکاری بسیار خوبی با این طرح داشتند و روز گذشته پس از سال‌ها، فضای میدان امام (ره) و راسته بازارهای آن یک روز آرام و بدون موتورسیکلت را تجربه کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: ۴۰ راه ورود به میدان امام (ره) و بازار تاریخی اصفهان شناسایی شده است که از این پس این ورودی‌ها بسته می‌شود و اجازه ورود موتورسیکلت به محدوده بازار داده نمی‌شود.

کد خبر 751323

دیگر خبرها

  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در نیمه اردیبهشت
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود