Web Analytics Made Easy - Statcounter

  حامد آرامش در جلسه بررسی وضعیت توزیع اعتبارات مشاغل خانگی  گفت: اعتبار ابلاغی مشاغل خانگی سال ۱۴۰۰ به سیستان و بلوچستان ۷۸۰ میلیارد ریال است که بین دو بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران توزیع شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون از محل این منابع اعتباری، بانک توسعه تعاون بیش از ۳۰ میلیارد تومان و بانک رفاه کارگران بیش از ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۲۲۳ طرح پرداخت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان تعداد اشتغال خانگی ایجاد شده از محل تسهیلات پرداخت شده را هزار و ۳۹۰ نفر اعلام کرد.

آرامش تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز از منابع اعتباری مشاغل خانگی در استان در اختیار بانک ها قرار دارد، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی به آدرس https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/ برای دریافت تسهیلات و ایجاد کسب و کار خانگی نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مشاغل خانگی اقدامات قابل توجهی را انجام داده که صدور آنی مجوز این مشاغل از جمله این اقدامات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: مشاغل خانگی نقش مهمی در زیست بوم اشتغال دارند چون که به سرمایه و منابع مالی کمتری نیاز دارند و بدون اینکه هزینه ای برای مکان اختصاص دهند افراد در محل سکونت و در کنار خانواده مشغول به کار می شوند.

آرامش گفت: مشاغل خانگی ضمن ایجاد اشتغال پایدار، موجب درآمدزایی برای صاحبان این نوع کسب و کارها می شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه های مختلفی همچون صنایع دستی، گیاهان دارویی و ... دارد می تواند فرصت مناسبی برای علاقمندان ایجاد شغل و کسب و کارهای خانگی باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • عرضه محصولات خانگی و دانش‌بنیان در فروشگاه‌های عراق و مسکو
  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد