Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ربیعی در گفت وگوی تلویزیونی درباره لیگ برتر اظهار داشت: نباید در لیگ برتر خیلی انتظار داشته باشیم تا حالت تولیدی داشته باشد زیرا لیگ برتر حرفه ای است و در لیگ دسته های پایین تر بازیکنان بهتری تولید می شوند. ما در لیگ دفاع وسط چپ پا را نداریم و نقش دروازه بان و دفاع ها خیلی مهم است.

وی افزود: امیدوارم نهادهای نظارت خود را روی داوران و مربیان بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی که نمی تواند داور ویدیویی را بیارود در لیگ برتر شرکت نکند. هر تیمی دو بازیکن کمتر بخرد تا بتواند داور ویدیویی داشته باشد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: داوران اگر ۵ نفر بودند اشتباه کمتر می شود و داوران را کم کردند و اشتباهات زیاد شده است. وظیفه ما این است تا در عدالت تمام بازی را برگزار کنیم تا جایی که شک و شبهه ای برای مربی و هوادار نباشد. فردی که مسئول برگزاری است با تصمیم صحیح شک و شبهه را از بین ببرد.

وی درباره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: اولین درخواستی که از باشگاه داشتم این بود که با سه بازیکن تمدید کنیم اما مشکل داریم یک تعدادی تیم ها از لحاظ سطح بودجه متفاوت هستند و رقابت را سخت می کنند. تیم رفسنجان شرایط جذب بازیکن با کلان شهرها را ندارد. سال گذشته ۷۵ درصد از قرارداد بازیکنان را بلندمدت بستیم اما امسال باید در جذب بازیکنان دقت کنیم و اگر می خواهیم ثبات در جمع ۶ تیم برتر داشته باشیم کار سخت تری داریم.  

ربیعی درباره تیم ملی گفت: اگر می خواهیم اتفاق خوبی در جام جهانی داشته باشیم باید همه مهیا شود وگرنه تیم خوبی نداریم. چون در دوره های متوالی در جام جهانی بودیم و دوست دارم یک پله باید صعود کنیم؛ اما باید تلاش درست صورت بگیرد و توانایی بازیکنان خوب است اما فضا فراهم نشده است. شروع جام جهانی پایان لیگ ایران نیست.  

برچسب‌ها تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی کمیته داوران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی کمیته داوران تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی کمیته داوران جام جهانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر پذیرای استقلال خوزستان بود که در پایان 90 دقیقه این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (69MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند