Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@23:17:55 GMT

یحیی در گرداب تقابل با هواداران پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۹۴۱۳

یحیی در گرداب تقابل با هواداران پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

سرخپوشان پایتخت که نتوانسته‌اند همانند سالهای گذشته قهرمانی های خود را در لیگ برتر تکرار کنند، حالا زیر بار انتقادات هواداران خود قرار دارند.

بیشتر این انتقادات به سمت کادرفنی این تیم است و هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند عملکرد یحیی گل محمدی و کمک‌های وی در این فصل مطلوب نبوده است.

هواداران پرسپولیس در وحله اول از یحیی گل محمدی درخواست کردند که با آوردن یک کمک خارجی همچون گابریل پین در استقلال، بار فنی نیمکت پرسپولیس را بالا ببرد اما سرمربی سرخپوشان نشان داد اعتقاد چندانی به کمک خارجی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس عمل یحیی گل محمدی نسبت به درخواست هواداران پرسپولیس برای آنها خوشایند نبود و آنها این‌بار درخواست اخراج یحیی گل محمدی را در شبکه های اجتماعی مطرح کردند.

حتی در چند روز گذشته حمید مطهری با چند پیشنهاد سرمربیگری در تیم های لیگ برتری مواجه بود خبرهای به گوش رسید مبنی بر اینکه حتی در صورت جدایی مطهری ، یحیی گل محمدی دستیار جدید خود را از بین گزینه های داخلی انتخاب خواهد که این عمر بار دیگر خشم هواداران پرسپولیس را رقم زد.

یحیی گل محمدی و مدیران این باشگاه اگر می‌خواهند فصل آینده را بدون دغدغه سپری کنند باید روابط باشگاه را با هواداران این تیم مدیریت کند و در غیر این صورت باید مخاطرات احتمالی را به جان بخرند.

منبع: شفقنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواداران پرسپولیس یحیی گل محمدی هواداران پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست

رامین رضاییان سه کارته است

طرفداری | هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان یکی از بازی های حساس برای تعیین سرنوشت قهرمان لیگ است. در این دیدار روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است.

در بازی هفته بیست و چهارم لیگ میان تیم های سپاهان و ملوان، رامین رضاییان از داور کارت زرد گرفت. همین کارت زرد باعث شد صحبت هایی درخصوص محرومیت او مقابل پرسپولیس مطرح شود. حال اما با استعلام سرخ پوشان از سازمان لیگ مشخص شده ستاره سپاهان سه کارته است و رامین رضاییان مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم