Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به یک فقره درگیری مسلحانه‌ در خیابان آزادگان شهر ارومیه گفت: ماموران انتظامی چهار عامل این درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حوالی ساعت 20 شب گذشته درگیری مسلحانه میان سرنشینان چند خودروی سواری در خیابان آزادگان ارومیه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری مسلحانه که با استفاده از سلاح‌های شکاری رخ داد، سرنشینان دو خودرو به سمت خودروی دیگر شلیک و راننده یکی از خودروها زخمی شد و به دنبال این درگیری، نیروهای پلیس نسبت به تعقیب متهمان فراری اقدام کرد‌.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در این ارتباط با اشاره به یک فقره درگیری مسلحانه‌ در خیابان آزادگان شهر ارومیه اظهار داشت: بر اثر یک فقره درگیری مسلحانه‌ منجر به تیراندازی در یک خیابان این شهر، ماموران انتظامی چهار عامل این درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ صادق شکری با بیان اینکه در این تیراندازی دو ‌خودرو و یک قبضه کلاشینکف نیز توفیف شد، افزود:‌ علت اصلی این درگیری نزاع و اختلافات خانوادگی اعلام شده است.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: این درگیری ساعت حوالی 20 امشب رخ داده و مسوولان در حال بررسی افراد دخیل در آن هستند.

‌برخورد با عاملان تیراندازی مسلحانه درس عبرتی برای قانون‌شکنان خواهد بود

حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز با اشاره به درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان ارومیه، اظهار کرد: دستگاه‌ قضایی به طور جد، پیگیر شناسایی هرچه سریع عاملان تیراندازی است.

به گفته وی، عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به اشد مجازات خواهند رسید.

وی ادامه داد: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه اضافه کرد: در حال شناسایی هویت تمامی عاملان این درگیری مسلحانه هستیم که در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت روانی جامعه برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: برخورد قاطع با عاملان این حادثه، درس عبرتی برای سایر قانون شکنان خواهد بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس خیابان آزادگان درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند