Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@15:59:43 GMT

«کافه دختر» خانه جوان همدان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۹۹۱۸

«کافه دختر» خانه جوان همدان افتتاح شد

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح «کافه دختر» در خانه جوان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، صبح سه‌شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، جمعی از دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد و جمعی از فعالان فرهنگی دختر همدان و معاون امور فرهنگی و جوانان و رئیس گروه ساماندهی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان «کافه دختر» در خانه جوان همدان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف خدرویسی دراین‌خصوص اظهار کرد: خانه جوان همدان در راستای عمل به تعهدات و رسالت‌های خود در حوزه جوانان برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت بسیار خوبی را در ایام مختلف سال برای جوانان 18 تا 35 تدارک دیده است.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم ایجاد فضایی امن برای جوانان پسر و دختر در روزهای مجزا در محل خانه جوان است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: کافه دختر خانه جوان همدان مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی با مدیریت اشتراکی معاونت جوانان، خانه جوان و گروه جهادی دختران ریحانه خلقت است که برنامه‌های متنوعی برای جذب دختران با تفکرات مختلف تدوین شده است.

وی از برپایی ایستگاه مشاوره در کافه دختر خانه جوان خبر داد و گفت: این مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف سبک زندگی، ازدواج، خانواده، تحصیلی و غیره فعالیت خواهند کرد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خانه جوان همدان حمید سیفی کافه دختر ورزش و جوانان استان همدان خانه جوان همدان کافه دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم