Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در دیدار مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور در سنندج اظهار کرد: کار ما یاری دین خداست و اگر خداوند را یاری کنیم او هم بندگان را یاری خواهد داد.

وی به وظایف روحانیون از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هدایت دینی، هدایت سیاسی و خدمت‌رسانی و غم‌گساری مردم سه وظیفه‌ای است که اهم کار طلبه‌ها در آن خلاصه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: در امر تبلیغ انسان‌ها را باید دوست داشت، مذاهب و فرق در این راه فرقی ندارد و باید به عقاید همه احترام گذاشته شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: زمانی تقریب مذاهب حاصل می‌شود که احترام وجود داشته باشد چرا که تنفر و حس خود برتر بینی ما را از اهداف دور خواهد کرد.

وی عنوان کرد: کردستان دارای زیارتگاه‌های متعددی است و اعتقاد به اهل بیت در میان مردم این استان به چشم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) اضافه کرد: امام رضا(ع) ده خصلت را برای انسان عاقل ذکر کرده و بیان می‌دارد یکی از خصلت‌ها آن است که به هر کس می‌رسد او را از خود برتر و با تقواتر می‌داند که این نگاه در امر تبلیغ مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: باید مراقب انفعال و روزمرگی باشیم و درگیر غرور نشویم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه روحانیون نیازمند کار مطالعاتی است، گفت: اطلاع از آمار و ارقام در حوزه فرهنگی و دینی مانع از مبالغه‌گویی و اشتباه می‌شود و باید روحانیون اگاهی خود را در حوزه‌های مختلف بالا ببرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: خودسازی و تهذیب، توجه به معنویت، اخلاص نیز باید مورد توجه کارگزاران و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی در استان‌ها قرار گیرد.

وی موفقیت را خواسته و آرزوی همه افراد خواند و تصریح کرد: مدیریت به تنهایی کافی نیست و باید هدایت را نیز برای پیشبرد کار در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان وظایف روحانیون نماینده ولی فقیه در کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی