Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیف شریعت پناه روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به لحاظ وضعیت توپوگرافی این شهرستان دارای مناطق کوهستانی و جنگلی است و جاده‌های آن نیز شیب‌دار و سخت‌گذر و در مسیر کوهستان و جنگل قرار دارد به همین خاطر مشکلات خاص خود را دارد.

وی اضافه کرد: با هدف ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری از تخریب جاده ۶ نقطه رانشی شناسایی و آشکار سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت ادامه داد: نقاط شناسایی شده در محور سردشت به مهاباد نزدیک روستای سارتکه، زمزیران و جبرند و در محور سردشت به پیرانشهر نزدیک روستای گرژال  و دیگه و در یک نقطه خارج از شهر نزدیک روستای باسکدو بود که در پایین دست جاده‌ها اقدام به احداث دیوارهای بلند و طولی با اجرای گابیون بندی با استفاده از تور گالوانیزه‌ای و سنگ شد.

وی افزود: مرمت و بهسازی این نقاط با حجم ۵۰۰ مترمکعب و استفاده از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع تور گالوانیزه‌ای با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اجرا شد.

شریعت پناه تاکید کرد: همچنین نقاط دیگری از جاده‌ها وجود داشت که نقاط کور و حادثه خیز بودند برای رفع و ایمنی نیز رنگ آمیزی این نقاط در جاده‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در محورهای سردشت به مهاباد، پیرانشهر و بانه و در مسیر راه مرزی سردشت به روستای بیوران برای هر کدام یک نقطه به صورت امانی از منابع داخلی رنگ آمیزی شدند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

طول راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان ۸۳۳ کیلومتر است که ۵۴۲ کیلومتر آن راه روستایی، ۱۰۵ کیلومتر جاده بین شهری و ۱۸۶ کیلومتر راه مرزی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بهسازی راه ها سردشت تردد جاده ای مناطق مرزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بهسازی راه ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بهسازی راه ها سردشت تردد جاده ای مناطق مرزی جاده ای جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: تمام گشت‌های عملیاتی راه‌وترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات در محورها مستقر و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی و پاک‌سازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: باتوجه‌به لغزندگی محورها مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6095917

دیگر خبرها

  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است