Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی در مراسم  امضای تفاهم نامه گفت: اهالی رسانه با انعکاس فعالیت‌های این سازمان می‌توانند در آگاهی بخشی عموم مردم برای کسب مهارت تاثیرگذار باشند.

تبیین مساله مشاغل آینده و آینده مشاغل  مهم است.

دانش به روز و بهره گیری از تکنولوژِی روز می‌تواند این سازمان را در آموزش‌های کاربردی و مهارتی به عموم مردم و آموزش‌های دانش بنیان در رسیدن به پیشرفت عدالت محور کمک قابل توجهی کند که اطلاع رسانی اهالی رسانه قطعا کارساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استفاده اهالی رسانه نیز از آموزش‌های این سازمان در توانمندی آن‌ها با رشته‌های مرتبط و استفاده از دیگر رشته‌ها در صورت علاقمندی تاکید و اعلام آمادگی کرد.

وی از اهالی رسانه خواست با فرهنگ سازی در خصوص اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و اشتغال آفرینی به عموم مردم و راه اندازی پویش‌هایی در این خصوص موجب جلب توجه خیرین و ایجاد مجمعی در این راستا برای توسعه مناطق کم برخوردار و توانمندی افراد این مناطق باشند.

آقای بیرامزاده مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز با مهم خواندن تولید و اشتغال از محور ویژه‌ای در این خصوص در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد.

 هدف از امضای تفاهم نامه با این سازمان ارتقای توانمندی اهالی رسانه در رشته‌های مرتبط چون خبر، عکس و مولتی مدیا است.

همچنین خبرنگاران می‌توانند طبق این تفاهم از رشته‌های دیگر فنی حرفه‌ای بهره‌مند شده و گواهی آن را برای راه اندازی کسب و کار دریافت کنند.

بسیج رسانه آماده است با برگزاری تور‌های رسانه‌ای در خصوص معرفی مراکز فنی و حرفه‌ای و فعالیت‌های این مراکز گام‌های موثری در انعکاس فعالیت‌ها و همچنین مطرح کردن مطالبات آن‌ها از مسئولان بردارد.

این تفاهم نامه با هدف اجرای همکاری‌های دو جانبه در خصوص آموزش و توانمندسازی در موضوعات مرتبط با رسانه و استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌ها در اجرای برنامه‌های مهارتی، آموزش شغلی، اشتغال آفرینی، برگزاری برنامه ها، جشنواره‌ها و نمایشگاه در جهت استمرار ارتباط بین دو سازمان به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و هم افزایی بیشتر به امضای طرفین رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش فنی و حرفه ای بسیج رسانه آذربایجان شرقی فنی و حرفه ای اهالی رسانه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس