Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:31:39 GMT

جدیدترین قابلیت iOS 16 چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۰۷۳۰

جدیدترین قابلیت iOS 16 چیست؟

شرکت اپل اعلام کرده است که آیفون پس از نصب iOS 16 قادر است از فیس ID در حالت افقی نیز استفاده کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در رویداد WWDC 2022 که شب گذشته برگزار شد؛ سیستم‌عامل iOS 16 را معرفی کرد؛ در این کنفرانس به فیس ID اشاره خاصی نکرده است، اما به نظر می‌رسد که این سیستم‌عامل استفاده از فیس ID در حالت افقی را ممکن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیفون‌های اپل درحال‌حاضر نمی‌توانند در حالت افقی از فیس ID استفاده کنند.

اپل در صفحه مربوط به نسخه پیش‌نمایش iOS 16 اعلام کرده است که کاربران به زودی می‌توانند زمانی که گوشی خود را در حالت افقی قرار دهند؛ از فیس ID برای باز کردن قفل، پرداخت وجه، پر کردن خودکار فرم رمز عبور و کارهای مشابه استفاده کنند. شرکت اپل پیش از این حالت افقی فیس ID را در آیپد فعال کرده است.

اپل اعلام کرده است که کارکرد افقی فیس ID فقط روی مدل‌های پشتیبانی شده آیفون ارائه می‌شود، اما به طور مشخص به مدل آیفون‌ها اشاره نکرده است. iOS 16 برای آیفون ۸ و مدل‌های جدیدتر منتشر می‌شود و احتمالاً دستگاه‌هایی مانند آیفون X و آیفون ۱۱ به قابلیت جدید فیس ID مجهز نخواهند شد. اپل مدتی پیش استفاده از فیس ID با ماسک را ممکن کرد، اما فقط آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ به این قابلیت دسترسی دارند.

کد خبر 580202

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی آیفون سیستم عامل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حالت افقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)