Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس فرامرزی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مجتمع های خدماتی در محورهای ارتباطی برازجان - شیراز ، دیلم - بهبهان ، کنگان - بوشهر ، گناوه - شبانکاره ، خورموج -  بوشهر ، کنگان - بندرعباس، بوشهر - دیر ، اهرم - خورموج ، برازجان - بوشهر، برازجان - اهرم ، بوشهر - خورموج، گناوه - دیلم ، بوشهر - دیر ، بوشهر - بندرریگ ، عسلویه - بنه گز در دست ساخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۲۳ مجتمع خدماتی رفاهی با پراکنش مناسب در استان بوشهر در حال بهره برداری است و طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال جاری سه مجتمع شامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی محورهای خورموج - بوشهر، گناوه - شبانکاره و بوشهر - بندر ریگ مورد بهره برداری قرار می گیرد و به این ترتیب شمار مجتمع های کاربردی این استان به ۲۶ واحد افزایش می‌یابد.

فرامرزی ضمن قدردانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی و بین راهی گفت: احداث  مجتمع ها ضمن ارایه خدمات لازم به رانندگان و گردشگران، بدلیل برخورداری از رمپ‌های ورود و خروج استاندارد موجب  کاهش تصادف‌های  جاده‌ای نیز می‌شود.

وی یادآور شد: به طور معمول مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی ازجایگاه عرضه سوخت، نمازخانه، رستوران، سوپرمارکت، تعمیرگاه، سرویس بهداشتی و فضای سبز برخوردارند و همین امر فرصت کافی را برای توقف و استراحت رانندگان فراهم می‌آورد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر حمل و نقل مسافری مجتمع های خدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۸ درصدی پایانه صادرات و ترانزیت کالا در بندر بوشهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است