Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طی حکمی از سوی مصطفی عابدی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مجتبی رضا‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران در ساری، در مراسمی که بدین منظور ظهر امروز در اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های صادقانه محمد شعبانی معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در آیین تکریم و معارفه با تاکید بر اهمیت نقش مشاوره‌ای و تربیتی معلم به عنوان تاثیرگذارترین عنصر تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: معلم فقط آموزش دهنده نیست بلکه الگویی با نفوذ در تعلیم و تربیت می‌باشد در واقع محدوده‌ی اخلاقیات معلم فراتر از خود اوست بنابراین نمی‌تواند نسبت به رفتار خود بی‌تفاوت و آزاد باشد بدین جهت درصدد هستیم در حوزه پرورشی ضمن توجه به کیفی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بستر لازم را جهت چند وجهی کردن توانمندی معلمان فراهم کنیم.

شعبانی معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در ادامه این آیین با بیان اینکه هدف اصلی حوزه معاونت پرورشی در طول سالیان گذشته کیفیت‌سازی با به کارگیری نیروی خلاق، جوان و دغدغه‌مند بود اظهار کرد: در طی این مدت همه موفقیت‌ها و دستاوردهای بدست‌ آمده را مدیون تیم خوب و فعالی که در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند هستیم که استقرار چهار دبیرخانه ملی در استان مازندران و اجرای برنامه ملی لاله‌های روشن جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مصادیق وجود روحیه اتحاد و همدلی در حوزه پرورشی است و من صمیمانه از همراهی تک تک عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجتبی رضا نژاد سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آموزش و پرورش مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم