Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@20:06:45 GMT

۱۰ شرکت فناور در مرکز رشد علم گناوه پذیرش شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۱۸۳۴

۱۰ شرکت فناور در مرکز رشد علم گناوه پذیرش شدند

میثم رستمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: هر کدام از این شرکت ها در عرصه های مختلف فعالیت دارند  که "همیار سینیزپورت" در زمینه طراحی و ساخت ویلچر با قابلیت تنظیم ارتفاع و رفع موانع، "مشاور املاک رایانه ای آسمان بام  "در زمینه طراحی و ساخت وب سایت مشاور املاک، "پژوهش سرای سلامت "در حوزه ساخت و تجاری سازی آتل مدرج زانو، "آذر اندیش سارین پارس "در عرصه طراحی و ساخت دستگاه تست و کالیبراسیون شیرآلات صنایع نفت وگاز و پتروشیمی از جمله شرکت های پذیرش شده در این مرکز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  گفت: "سفینه جنوب "( ساخت لنج های چوبی تزئینی) ، "رباتیک ربوهاب" (تولید بسته های آموزشی رباتیک)، "طره طلایی" (تولید فرش دستباف سنتی)، "قاتق فود"( ساخت آپ و وب اپلیکیشن خدماتی و فرهنگی در حوزه غذا)، "کشت پژوه تابان" (طراحی و ساخت استخر ذخیره آب های سیلابی جهت مصارف کشاورزی ) و "هسته فنی و مهندسی هاوس وان " ( طراحی و ساخت موزائیک و سنگ جدول با استفاده از ترکیبی از زباله‌های بازیافتی) از دیگر شرکت های فعال پذیرش شده در حوزه فناوری این مرکز است.

مدیر مرکز رشد علم و فناوری گناوه بیان کرد: در این شرکت ها بیش از ۴۰ نفر ایجاد  اشتغال به صورت ثابت و پاره وقت شده است.

وی افزود: بیش از ۲۰ متقاضی دیگر در مرکز رشد علم و فناوری این شهرستان برای پذیرش درخواست دادند و در مرحله تکمیل مستندات و داوری قرار دارند که  پس از تائید از پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر، در این منطقه  شروع به فعالیت خواهند کرد.

رستمی اظهارداشت: این مرکز در بخش  ترویجی نیز فعالیت‌های متعددی داشته که برگزاری وبینارهای  آموزشی با موضوع نحوه راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان،  تیم سازی و شروع فعالیت در مرکز رشد علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری و  ارایه  مشاوره های تخصصی رایگان بخشی از آنها است.

مدیر مرکز رشد علم و فناوری گناوه یادآورشد: این مرکز  از سال ۱۳۹۹ از مراکز رشد زیر مجموعه پارک علم فناوری خلیج فارس در استان بوشهر در دانشگاه پیام نور گناوه مستقر و شروع بکار کرده و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با شرایط ویژه آماده ارائه خدمت به نخبگان و مبتکران شهرستان است.

برچسب‌ها مرکز رشد علم و فناوری بوشهر گناوه دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز رشد علم و فناوری بوشهر گناوه مرکز رشد علم و فناوری بوشهر گناوه دانش بنیان ها مرکز رشد علم و فناوری طراحی و ساخت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟