Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سید رضا صالحی‌امیری در خصوص حمایت از ورزشکاران ناشنوا، اظهار داشت: شاد کردن دل این عزیزان از همه چیز مهم تر بود و باید حس کنند نظام و دولت به انها توجه ویژه می کند اولین مسئله اشتغال این عزیزان است. ما به عنوان اولین کار یک نفر از انها را به نام ربیع زاده استخدام کردیم. همه دستگاه ها باید برای اشتغال انها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: وضع معیشت انها خوب نیست و حقوق ناچیز دارند برای معیشت انها باید تلاش کرد بحث مسکن انها هم اهمیت دارد. با رییس فدراسیون ارتباط دارم و مسائل انها را دنبال می‌کنم. هیچ تمایزی بین ناشنوا و سالم وجود ندارد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ناشنوایان در مجمع عضو افتخاری کردیم و ردیف بودجه هم تراز المپیکی ها قرار دادیم برای اعزام و بلیط و البسه هم کمک کردیم و الان هم پاداش خوب دادیم ولی باید قدم‌های موثرتری بر داریم‌.
وی در ادامه تاکید کرد: با مسئولین بخش‌های مختلف صحبت کردم و خودمان در کمیته برای کمک پیش قدم شدیم. با سازمان بهزیستی مذاکره کردیم و تا روزی گه هستیم تمام توانایی را برای ناشنوایان به کار می گیرم و زبان آنها خواهیم بود.

صالحی‌امیری در خصوص وضعیت وزنه‌برداری گفت: با مرادی امروز جلسه دارم و فردا با قهرمانان ملاقات دارم تلاش دارم با بررسی ابعاد قضیه مشکل را حل کنیم وزنه برداری از سه رشته پر مدال است و بعد از کشتی و این بار بعد از کاراته برای ما افتخار افرین است می‌توان. در بازی‌های اسلامی و هانگژو و المپیک نقش آفرین باشد باید وزنه برداری جایگاه خود را پیدا کند هم درک روشن از مطالبات وزنه برداری و حمایت از فدراسیون را در دستور کار داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین وضعیت موزه‌ ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: موزه یک رود جاری است و هر روز اثار جدید به اضافه می شود. ۱۰ تالار تعریف کردیم و طی چند روز آینده تالار مشاهیر فوتبال ایران را افتتاح می کنیم.

وی در خصوص تیم امید و عدم بازی‌های تدارکاتی برای این تیم گفت: در قضاوت عجله نکنید اجازه دهید مهدوی کیا با برنامه های خود کار را دنبال کند انشالله امید مردم را برآوده می‌شود. مهدوی‌کیا صلاحیت کامل برای رساندن این تیم به المپیک پاریس را دارد حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک و‌همراهی باشگاه ها را می طلبد. با ماجدی و‌کامرانی‌فر در تماس هستم. همین دیروز هم با ماجدی تماس داشتم. به یاد داشته باشید مسیولیت هدایت و نظارت و فنی با فدراسیون است و حمایت های ما مالی خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری صالحی امیری تیم ملی امید حواشی وزنه برداری علی مرادی کمیته ملی المپیک وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد