Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی مددجویان کمک به ساخت، خرید مسکن و رفع مشکلات عمرانی آنان در سرفصل‌های مختلف از جمله تعمیرات و ایجاد فضاه‌های جانبی شامل کمک به (احداث حمام، سرویس بهداشتی، لوله کشی گاز منازل مددجویان) تحت پوشش بوده که هرساله این مهم همراه سایر برنامه‌های امداد در حال اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در سال ۱۴۰۰ این نهاد توانسته است با استفاده از کلیه ظرفیت‌های برون و درون سازمانی از جمله بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، صندوق توسعه ملی، موسسات حقیقی و حقوقی و کمک خیرین سخاوتمند و دلسوز تعداد ۲۲۷۶ مورد فعالیت عمرانی انجام دهد که خود گام بلندی در راستای توانمندسازی مددجویان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ با عنایت به پیگیری‌های صورت گرفته این استان در نظر دارد تعداد ۵۷۰ مورد فعالیت عمرانی به شرح (کمک به خرید و احداث مسکن ۱۵۰ مورد، کمک به ساخت فضاه‌های جانبی ۱۲۰ مورد و کمک به تعمیرات منازل مددجویان ۳۰۰ مورد) در دستور کار خود قرار دهد.

طاهری در پایان گفت: تعداد ۵۰ واحد ساخت مسکن مددجویی مشترک با بسیج سازندگی و بنیاد مسکن استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مساعدت‌های داخلی امداد، تسهیلات بنیاد مسکن و کمک خیرین با همراهی بسیج سازندگی استان در حال ساخت دارد و تعداد ۲۹۰ مورد لوله کشی گاز منازل مددجویان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری در دست اقدام و اتمام هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مددجویان عمران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکرد‌ها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، افزود: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌