Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان سیاست صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را پرداخت وام‌های اشتغال پایدار به نیازمندان دانست و گفت: در سال گذشته با پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان اقدامات مؤثری در رفع مشکلات نیازمندان واقعی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم زارع با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس صندوق توسعه قرض‌الحسنه، اظهار کرد: بهره‌گیری از توسعه قرض‌الحسنه با همراهی ظرفیت‌های عظیم خیران، همواره مورد توجه جدی مدیران کمیته امداد قرار دارد که با تأسیس این صندوق در توسعه کارآفرینی اجتماعی و گسترش عدالت در جامعه، گام‌های مؤثر و عملی برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتماد سپرده‌گذاران را سرمایه اصلی این صندوق دانست و افزود: در سال گذشته با پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان اقدامات مؤثری در احیای سنت قرض‌الحسنه و رفع مشکلات نیازمندان واقعی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه طبق وعده الهی و توصیه ائمه معصومین (ع)، قرض‌الحسنه اقتصاد ما را بیمه می‌کند، گفت: سیاست صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به سمت پرداخت وام‌های اشتغال پایدار به نیازمندان تنظیم شده است تا افراد فاقد درآمد از این طریق به تولید و درآمدزایی پایدار برسند.

وی تأمین حداقل نیازهای اساسی خانوارهای نیازمند همراه با حفظ کرامت انسانی و رشد ایمانی برای مساعدت به آنها را از اهداف این صندوق برشمرد و تاکید کرد: این صندوق به عنوان بازوی کمیته امداد و امین جامعه در ارائه خدمات متمایز قرض‌الحسنه از طریق جذب و هدایت هدفمند منابع، کمک‌ها، هدایا و نذورات اشخاص حقیقی و حقوقی برای تأمین نیازهای ضروری و غیرتجاری جامعه هدف، فعالیت می‌کند.

زارع با دعوت از خیران برای ترویج سنت قرض‌الحسنه، به طرح‌های این صندوق اشاره کرد و گفت: حساب سپرده پس‌انداز قرض‌الحسنه عادی، سپرده قرض‌الحسنه ویژه وجوه اداره شده و حساب مشارکت‌های مردمی صندوق امداد ولایت برای کمک به پرداخت وام نیازمندان از جمله طرح‌های این صندوق است.

کد خبر 580220

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد خانواده تحت حمایت کمیته امداد کمیته امداد اصفهان مددجو کميته امداد خدمات کمیته امداد اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان امداد سقف وام قرض الحسنه تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم برخوردار صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده قرض الحسنه پس انداز وام بانک قرض الحسنه وام های قرض الحسنه کمیته امداد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان امداد تسهیلات اشتغال برای مددجویان امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خرد، افزود: صندوق ملی محیط زیست به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ و تنوع زیستی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست کشور فعالیت می‌کند و تسهیلات با بهره کم به طرح‌های حافظ محیط زیست پرداخت می‌کند که متاسفانه تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از این ظرفیت ملی استفاده نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه صنایع، شهرداری ها، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و حتی بخش خصوصی و غیردولتی از این فرصت برای ارائه طرح‌های محیط زیستی و بهرمندی از دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق استفاده‌ نکرده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: بخش عمده منابع مالی این صندوق در چارچوب اساسنامه و در قالب اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی برای رفع آلودگی‌های محیط زیست و طرح‌هایی که منجر به حفظ محیط زیست شوند، مصرف می‌شود.

جادودان خرد بیان کرد: این صندوق آمادگی دارد از طرح‌های حافظ محیط زیست در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، طرح‌های کاهش دهنده آلودگی هوا، آب و خاک، نیروگاه‌های تولید انرژیِ پاک بخصوص طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها تسهیلات پرداخت کند.

وی بیان کرد: واحد‌های صنعتی، معدنی، شهرداری ها، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت‌های صنعتی و فرمانداران می‌توانند نسبت به معرفی طرح‌های حائز اهمیت در راستای حفاظت از محیط زیست به ریاست این صندوق یا به اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای راهنمایی‌های لازم مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس